Saturday, December 11, 2010

Yooo...
Hello , hello ...
hehe...

Akhirnya aku budak rajin ni kembali semula ke "My World"
Sangat lama aku biarkan blog ni bersawang serta berhabuk
so, today aku make up my mind untuk bersihkan segala kekotoran kat blog aku ni dengann Dynamo .

4disember ssampai 9 disember aku kat terengganu
maklumlah anak terengganu kan ....
kat sana ada monsoon cup , bosan je aku tgk ..
tapi yg bestnya ada karnival dan boleh shopping mopping
lepas shopping kat dataran syahbandar tu
tiba-tiba aku terdengar suara Putera Katak ..
pelik jugak first tu , kuat giler suara tv
sape ajelah yg bawak tv besar gedabak kat sini
sekali aku pandang belah kanan aku nampak skrin tv besar giler
aku pun nampak satu family tgh picnic sambil tgk citer tu

Heisyhh!! ... aku pun join sekali tgk cerita tu
Heheh...

Aku and family sempat pergi taman tamadun islam
alah yg kat masjid kristal tu
masa bayar tu , dapat passport,voucher makan,voucher souvenir
mahal tu takyah katalah , memang mahal giler...
sampai je kat dalam tu ...aku terus redah cafe
lapar giler ni ...
lepas makan pulak , hmm rasa nak naik basikal je
tapi basikal semua temetot, temetot
muat pulak kaki aku nak gayuh ni
naik tram je lah ..
sengal sekali , masa tu hampir-hampir nak kena tinggal dgn pakcik tram
geram betullah dgn dia ni , aku backhand kang naya je
hahaha

Ada beberapa masjid baru tgh dalam pembinaan
antaranya... masjid sultan singapura(mcm pelik je sultan tu),
dan lain-lain ...

Hehehe...
tu ajelah yg aku nak citer ,
nanti aku nak pergi shah alam pulak , pastu melaka pulak ...(itupun kalau pergi )
aiyoo... manyak sangat maaa tempat .. nasib baik tak duduk lama-lama
kalau tak , aku meranalah ... sebab hari-hari makan benda tak sihat dan sedap
hmm.. benda yg sedap tu benda yg tak sihat lah .

Sekarang ni tgh buat nota subjek , pening kepala aku ..
dgn tulisan jawinya yg comot entah apa-apa
aku lebih rela hightlight aje perkataan dalam buku ibadat tu
dah lah tebal giler nak mampus ..
lagi bagus buat tangkap habuk ajelah .
tiba-tiba teringat scanner kertas yang dah rosak kat rumah aku ni
aku letak kat bawah sofa sebab nak tangkap habuk dan bunuh lipas..
memang lipas boleh mati ,sebab aku dah letak racun yg dia sangat suka
hahahah....

Okeylah ...
nantilah aku sambung bebel balik
nak pergi tgk Tamra the Island kejap
hehe... aku suka lah kat Park kyu dgn Wiliam tu
Park kYu tu bila tgk lama-lama adalah iras Nichkhun

Aku sungguh tak boleh lupa bait-bait ni ..
"Neoruol saranghae, I love you "
Karam, Injoon, Mikka,Jay and Hyunmin memang best!
heheh...

No comments: