Thursday, December 23, 2010

Yeobo haseyo ...
hahaha...
kalau perkataan atas tu digantikan dalam lagu hello apa jadi erk ??
gerenti lagu hello tu pelik je..

Ngantuk giler hari ni ,,
semalam tgk citer boys over flower kejap , sambung pulak adamaya
apalah citer tu buat malam-malam buta ni
aku pulak lepas pukul 12 kalau terus berjaga, aku tak boleh tidur dah
jadi tgk ajelah ...

Malam ni ada anugerah skrin ...
haaa... ye ke ??
lepas habis you're beautiful baru aku nak tgk anugerah tu
sebab jeremy lagi penting dari anugerah ... uwekk!!
kat channel U banyak citer best pulak ..

Antaranya .. secret garden .. lakonan hyun bin dgn Ji won .
hyun bin tu salah seorang pelakon kacak pada zaman-zaman aku dulu
sekarang ni sambung berlakon balik lepas lama berehat ..
dah tua sikitlah ..
citer tu 29/12/2010 =pukul 8.00 malam sampai 10
banyak lagi citer lain ..
tarikhnya ... 26/12/2010 , tajuk tak tau , tapi ada budak kecik lelaki dalam down with love dgn fugitive plan B yg ada pak cik rain tu ..

Pak cik rain dah masuk pusat tentera dah ..
dua tahun dia hilang..
hey, semua lelaki kat korea wajib masuk tentera kan
jadi dia dah layak so kenalah masuk ..

Kat sbs ada cerita baru jugak ...
It's okay Daddy's Daughter ...
Lee DONGHAE ada kat situ ..Kang min hyuk pun
Haa.. lagi satu cerita President ,
Sungmin ada kat situ jugak ..
huwah ahahahaha...
Lagi satu ..Dream High
ahli 2pm,Miss A, T-ara, IU, ada dalam citer tu
semua artis lah senang citer..
kim hyun joong pun ada

Cerita Dynamic King yg dilakonkan Kim Hyun Joong(ss501) dan Park Shin Hye(he's beautiful ) pun ... bestlah jugak ...
Cerita Athena (the goddess war) boleh tahan jugak ...
Tahun depan ada cerita Absolute Boyfriend versi korea pulak ..
dan dalam tu ada Wu Chun aku !!! hahah
perempuan dia kU hYE sUN yg dalam BOF
hahah...

Cerita city hunter lakonan lee min ho pun akan ditayangkan tahun depan ..
huwahhhhh!!! (teruja!)
banyak giler citer best ..

Ada banyak lagi aku nak bagi tau ,
nanti jelah aku bagi tau ...
banyak lagi citer best ..
so , bye bye...
Kat bawah ni ada sikit images
silalah tgk ye



Absolute boyfriend(korea versi)
comel kann?


It's Okay Daddy's Daughter

Lee DOngHae




Kim Hyung joong in Dream High


Hyun Bin & Ji Won




Secret Garden


Accoustic Film

C.NBlue Kang min Hyuk and Lee Jong Hyun
2AM Seul Ong











No comments: