Monday, December 27, 2010

Assalamualaikum .... (jawab jgn tak jawab )
yo, whats up, whats up !! mr.Whats up !

Apa yg anda sedang lakukan sekarang ??
memasak ? (gerenti rentung dapur )
bermain ?(jom main ps3 pojan!!)
tidur?(tidur seorang perempuan hendaklah lebih dari 7 jam )
membaca ??!! (bagus ,bagus.. anak sapalah ni ?)
menulis ?( jgn lupa tulis nama kat buku sekolah ye)

SO, day gone by day , year gone by year ..
bila dah tinggi ni baru aku sedar kalendar Lee Min Ho kat bilik ni dah nak habis 2010
takpe,takpe.. Min Ho Oppa nanti tukar 2011 tau ..

Ada budak tu jealous kat moyang dia sebab ada poster Bang Bang Tang ..
bukan poster je tau , lagu dia sekali aku ada...
hahaha... (relax~)
as well, poster tu dah lamalah ... aku tak reti nak buat apa last-last buat ajelah buku log
jgn jealous ~~

Oh Ye, dah tgk video Jung Yong Hwa dgn wife tak kat bawah tu ??
hmm... diaorg tgh mencipta lagu "couple song"
boleh tahan lah ... tu baru accoustic (jgn lupa tgk filem accoustic korea)
yaya oh yaya kalau rasa rajin cuba dgr lagu I HOPE by ft island
its up to you kalau nak dengar... sedap jugak lagu dia
haa.. lagi ssatu dengar lagu Let it snow by kikwang kamu ..

Ahah! hari rabu esok kat channel U ada citer secret garden , pukul 8 malam rasanya...
selamat menonton Hyun Bin .. cerita tu best rugi kalau tak tgk

Semalam ada pergi badan book to the store
kalau sesiapa rasa suka follow cerita Impiana dari Ain maisarah
bolehlah cari episod finale kat sana ,
ni kira episod terakhirlah ...
RM19 ..kalau nak lagi best RM21 yg ada novel comel (jgn perasan)

Tadi marzuqi IM aku ..
"followlah blog aku "
sekali aku baca mcm iklan 50 sen je ..
kalau nak follow blog dia , pergi kat profile dia ..
entah sejak bila entah dia jadi peminat Barcelona mcm Taufik ni
mesti sebab ada ibrahim Alfelay yg hensem giler mcm ..... jeremy (tak kott dia arab lah )


tu jelah nak citer...
takde benda pun yg best
so, byebye~

No comments: