Wednesday, July 6, 2011

Annyong Haseyo ~

Hello , Hello
Selamat petang lerr .. pada semua yang entah apa-apa tu kan .

Aku baru je balik dari sekolah tadi ...
blog aku ni dah sunyi menyepi dari hari tu dan hari ni dpt modd baik punyer
terasa pulak jari jemari ni nak menaip laptop .

"Everyday i shock! Shock !"

Hahaha...
semalam punya cerita kan ...
aku ada mesej yaya ...
itupun sebab aku TER tgk
It Started With a Kiss kat NTV7 .
aku suka cerita ni sebab lagu dia U-KISS yg nyanyi .
Teringat Dong Ho je .... terus mata kekal kat tv tu .

Hari ni petang ada bengkel BM .
by Ayahanda Tersayang kita tulah
dia pun kata " panas kan hari ni ?"
budak-budak lain cuma angguk jelah ...
then dia pun kata nak belanja cendol
tapi kena ada orang bagi no telefon cendol baru dia belanja semua org cendol ..
Hahahha!

Bestlah ...
tapi malangnya takde sorang pun ada no telefon cendol tu .
tetiba je cikgu Salwa dtg ...
budak-budak laki dah rayu-rayu kat cikgu salwa
"alah, cikgu tolonglah panggilkan cendol... gian ni ..."

hahaha...
sekali cikgu salwa pun panggil . Hahaha
abg hariz dtg tepat pukul 2.45 ptg
"cendol dah nak sampai"
YEAH HAAAHA!!!

Kitaorg dah mcm kanak-kanak riang SMKBBU dah ni
happy giler ~
cendol free babe ~
sapa nak bagi "?

Time nak amik cendol tu memang beratur panjang giler mcm kereta api lah jugak.
tapi tak adalah aku sibuk -sibuk nak potong barisan walaupun amanda ada ajak .
so kelas KAA perempuan agak lastlah nak amik cendol tu .
yg tak boleh blah tu

Si Zarith asyik nak cover je dari Farid yg soley soley tu ...
hahaha!
tulah . memang kena salahkan zarith je
sapa suruh menyamar jadi FATIMAH BT JALIL .
ckp pulak tu kelas KAA..
manalah si Farid Soley Soley tu tak kejor dia kesana sini .

tadi pun sama ... si zarith sampai tutup bahagian mulut dia
sebab takut farid cam ...
pastu... masa farid masuk dewan zarith keluar
masa farid keluar zarith masuk balik .
then, zarith suruh ckp kat farid mcm ni
"fatimah dah pindah n.sembilan"
aku pelik asal tak sabah je?
hahaha!
gempakz gilor ~

BAD GIRL tu zarith . hehe

hey ... tu kisah FICTION AND FACT tau .


Pastu masa PJK tadi
kitaorg dpt habiskan semua step I GOTTA THE FEELING .
kalaulah aku ada handycam ..
boleh lah buat recording sikit steping dia
lagi-lagi part yg BOUNCE (tak mcm seksa pulak )
dan part pusing ... YO YOS OOO je


esok ada raptai I GOTTA THE FEELING
jgn lupa bawak CAP tau

Math kitaorg dah masuk tajuk LINEAR II
jgn jealous you alll ... hhe
entah-entah korang dah habis sylibbus erk ?
buat malu aku je ...

Isnin minggu depan ada raptai sukan dari pagi sampai balik
kemudian NANNY MCPHEE dgn teacher yanie .
SELASA ada SPORTS DAY KE -16 SMKBBU
bersiaplah sedia ....
lepas kawat tu .. dgn baju puteri islam nya
kenalah aku terus buat step I GOTTA THE FEELING .
memang hilang terus feeling aku masa tu .

STAMINA harus kuat beb !
dan
Dpt sijil lagi ... .
best pulak rasa ....
sebab dpt kumpul sijil banyak-banyak
tahun lepas pun aku dah dpt sijil kawat .
penat beb nak tuntut benda alah tu
mcm petani tanam CUCUMBER.

aku bukannya mcm STARLIGHT MOONLIGHT
selalu cerah mcm apa -apa je
aku jenis LOVE ALONE tau sekrang .

Pastu nanti nak cari YOU'VE FALLEN FOR ME
hehehe...
hari tu dah lah makan hati sorang-sorang
rasa mcm nak belsah someone ...
tapi ....aku masih waras ..

Malam ni SHOWDOWN last wey
Aku fans club ELECOLDXHOT ni ~
kalau tak HMC PHLOW pun ok .
okelah ..
selamat beraptai
selamat berSHOWDOWN
selamat BERSUKAN !

byebye..

nota: nurin kan skrg dah suka masuk kawat. Haha... bangga tak ? aku harap sgt budak kelas aku ni semua aktif koko .... wahideen dah nak dpt pangkat best punyer... zarith ,fana and anis pun masuk kawat .
aku pulak ... hampir je nak jadi setiausaha...
itupun kalau tak pindah DAMANSARA tahun depan
sekolah berAIR COND tu ...
KIPAS sudah takda maa... haha
TERBELIAK mata aku dgn YAYA masa nak KIPAS tadi .

KIPAS keluar dari gate ...
aku terus menyanyi THE STAR
MY MIN HYUK pandai nyanyi lah skrg
alololo.... bestnya ~
hahaha... jgn fikir lain boleh ?

No comments: