Saturday, July 9, 2011

Raptai

Annyong Haseyo ~

Hari ni nak cerita sikit apa yg terjadi

Pagi-pagi tu dah siap-siap nak pergi sekolah sebab nak buat ujian .
hehe...
sampai sekolah , ramai yg dah sampai .
lelaki cuma marzuqi je sorang .

then, kitaorg pun ceritalah ..
aku tgk beethoven virus
dan dia tut
dia tett
dia tott...
dan sebagainya...

makin lama makin ramai dtg ..
lepas tu, cukuplah semua org .. yg amik arab jelah
kitaorg semua kena buat khat dulu ...
khat sudah siap ...

dan...
kena buat ujian lisan ..
aku geraklah cari nad dgn pyqa..
tiba-tiba nad bawak handphone YOU'RE BEAUTIFUL tu ...
aku pun mainlah ANGRY BIRD dgn jayanya.
sebab aku masih lagi jealous dgn DONG HO
dia kata
"saya dah habiskan semua level angry bird "

WhaT!!!!!!
aku baru sampai 15 weyy ... banyak lagi mahu habiskan ..
pulak tu dah bird -bird tu sengal sengallan ...

dan SAMSUNG GALAXY ...
kenapalah WIFI tutup time mcm ni ...
kalau tak boleh curi guna internet... kat handphone nad tu ...
minah tu sekali bawak 2 handphone...
mcm nak bawak pergi jual je ..

Cikgu pulak ...
yeah!!! cikgu bawak kan kitaorg semua
makaroni , air oren dgn pisang ..
campur kek batik aku sekali ...
cikgu kata sapa yg dah buat ujian je boleh makan ..
so, aku memang tak boleh makanlah sebab belum habis lagi ..

bila dah last-last tu aku dgn pair aku buatlah ujian ...
dah siap , pergi makan dan ....
main basikal syafiq...
yaya! aku nampak kau naik basikal ..
haha.... lain kali tinggi sikit tau ...
aunty takut je naik basikal tu ...

aku lagilah ... 2 round kott..
sampai nak langgar sorang mamat ni ...
aku jeritlah " ke tepi! ke tepi !"
hahaha... mamat tu ..... aiyoo

aku panggilah semua org main basikal tu ..
ceh ... mcm harta aku pulak ..
tapi tayar basikal tu kecik ..
pastu tempat duduk dia tinggi ..
memang kurang stable lah ..

Lepas aku .. zarith, fana.. kinah ... aunty ...
dan sebagainya...

syafiq lain kali bawak lagi tau basikal tu ... hoho...

Kawat pulak ...
kawat kat padang ... dgn unit lain ...
pergh ... bahang dia terasa.
tarian pulak ... aku ingat-ingat lupa je ..
paling ingat pun yg part last je...

mcm mana nak raptai ni ?

Raptai isnin ...
semua pelajar yg terlibat SAHAJA kat padang
termasuk yg persembahan tu
yg tak terlibat sila duduk dalam kelas
huahuahuahua~~

No comments: