Thursday, July 28, 2011

sING anD Amirul Hadi

Annyong Haseyo ~

Assalamualaikum ...

Lalalalala~

Hari ni kelas aku ada buat acara nyanyi -menyanyi .
bukan kelas aku je ..
kat dewan pun ada acara karok-karaoke tapi yg tu untuk budak PK jelah
hahaha...

Tajuk lagu yang kitaog semua nyanyi tu
"Sannah hilwah ya jamil"
tapi lirik dia mcm ada .... vocabulary yang senang nak ingat lah .
menyanyi kat bilik akses .
mcm biasalah .. kitaorg ni memang malu
cikgu pun katalah
"buat apa nak malu. bukannya diaorg faham pun apa diaorg nyanyi.."
Hahaha... betullah jugak tu erk

tapi kat situ ada ustaz anuar . jengjengjeng... mestilah dia faham.

Time math tu ...
cikgu masuk dia bagi graph paper dan suruh kitaorg buat kerja .
dia nak pergi key in markah ...
aku pun tak heranlah , pasal aku pun berebut mcm org gila jugak nak masukkan markah tu
mak aku pun sama ...

pastu wahideen buatlah pengumuman

w: hey semua dengar sini,.. apa kata kita jadikan yang 1 ni ke 2 ..
all; setuju-setuju . tapi kenapa ?
w; sebab lagi senang nak jumpa jawapan .
all; cer tunjuk,cer tunjuk ...

Hahha... maka bermulalah panggilan nama
"wahideen mcm mana ni ?"
"wahideen apa yg kau maksudkan?"
"wahideen asal no 2 ? asal tak 5 ?"
"wahideen... asal graph ni pelik je"

Mcm -mcm lagilah yg aku dengar masa tgh buat graph functions 'wedding' tadi ..

Aku,pyqa,yaya,hafa,miqi kena denda masa sivik .
sebab kitaorg pergi turun ke dewan semata-mata nak beli cupcake yg 3=RM1
ni semua pak din punya pasal ...
kena bebel dengan cikgu pun muka tersengih sebab tak rasa bersalah pun .
pastu ... masa diri,, diri betul-betul bawah kipas .
aku pun ajaklah yg lain sama-sama berjemur bawah kipas ..
jahat tak aku ? ...
hey .. ni budak kawat lah .. setakat berdiri tu SMALL MATTER THE KACANG wey . .

Masa yang paling best sekali ..
teacher yanie ajak tgk Nanny McPhee ( small 'c' big 'p')
hahaha.... memang tu kot trademark nanny tu .
aku,nad,pyqa,lili,topek .. siap baring-baring lagi kat depan tu .
mcm rumah sendiri pulak ...
tapi, kalau ada toto pun bagus jugak .. lagi sedap.

Balik tu ... ingat nak tumpang orang .
sebaliknya , malas nak susahkan orang
jadi... jalanlah kaki .
masa jalan kaki tu nampak luqman dgn viva dia .
isy..! aku dah sampai masjid dia baru nak sampai sekolah
... lambat nya..

Balik panas satu badan ..
demam 30 minit .


Tgk Malaysia vs Singapore .

Yg pasti Singapore memang GEDIK GILER ...
aKU rasa kalau nenda kat sebelah aku mesti dah keluar ayat ni "GEDIK GEDEK"
aku pun sambung " MCM ITIK"
hahaha...

Apalah main tak TELUS .
malaysia ni punyalah takut kalau-kalau terkena kad kuning ke, merah ke, pelangi ke
ni dia boleh lagi buat-buat jatuh .
last-last fakhri yg kena .. padahal org tu jatuh sendiri . (salahkan referee dialah patutnya)
fahkri baru masuk dah kena keluar .

Tapi part yg suspen tu masa diaorg dekat-dekat dgn gawang tu
aku dah fikir-fikir suruh golkan ..
sebab kosong kat depan .
kunalen dgn safee baik punya kick .
malam ni Amirul Hadi Zainal kurang menyerlah ..
yg menyerlah cuma rambut dia je . ..
tak caya cuba tanya org kat stadium tu ..

dalam banyak -banyak rambut orang main bola tu
sapa yg paling bersilau kilat ..
mestilah Amirul Hadi kan ?
pastu kalau tanya rambut gengster
mesti diaorg jawab
Aidil Zafuan kan ... (patutnya tak boleh harapkan dia je as defence, kesian dia nak jaga satu padang tu sorang-sorang )

Rajagobal patutnya tak boleh kedekut keluar kan pemain
mcm NorSharul Idlan, Amri Yahya , Zaquan Adha, Wan Zack pun boleh ..
my Daddy say ... kalau coach dia keluarkan pemain-pemain mcm ni
diaorg mungkin sekufu ...
tapi dia masukkan org yg aku rasa kurang sekufu jugaklah
melainkan 3 org tu Amirul hadi,safee dgn aidil .
diaorg boleh lah buat strategi
=formasi 3 tiger
atau
=formation triangle tiger

apsal semua tiger?
haha.. sebab kita punya haiwan kan tiger ...

HAHAHA... isy!

Tapi,kesian kat Hadi Yahya ...
dia jarang dpt bola ...
satu family aku kata kesian kat dia .
nasib baik masa last-last tu dia adalah dapat sekali-duakali bola .

Aku tetap dengan Amirul Hadi Zainal
tadi tgk gambar dia dgn budak kecik ..
anak dia ke eh ? adik dia ke erk ?
hahaha.... tak kisahlah ..
yg aku kisah masa dia main bola .
yg aku pasti... dia tu kurang hensem '
tapi sampai tang bola je... aku rasa dia lagi hensem .
sebab kat situ bakat dia ... yg boleh nampak .


okeylah byebye. ..
banyak mencarut je
kerja kh pun tak buat lagi
pergi berambuslah kau sab !(angry kat diri sendiri)

eh... hari jumaat nanti ada persembahan nasyid .
budak kelas kita wahideen dgn luqman masuk ,

No comments: