Saturday, January 8, 2011

Yeobo haseyo chingu-chingu ~!

MySpace(monyet pun jadilah)
Huwah~~!!! nak meroyan kejap . Asal kejap sgt cuti ni . Semalam ada kokorikulum . Dalam kepala dah berazam mesti gondol jawatan walaupun cuma 1 je . Akhirnya niat baik aku tu memang tercapai . Aku dpt jawatan AJK form3 untuk unit berunitform .
UNtuk kelab aku masuk iqra;. Rasa mcm tak adil kalau ramai budak kelas aku masuk tapi aku tak masuk . Jadi untuk bertindak dgn adil dan saksama . Aku pun masuk ke kelab tu dgn ikhlas
hati . Hehe..

MySpace(kira rupa monkey yg sgt ikhlas ni )

Untuk boling pulak , malang menimpa . Asal ramai sgt yg masuk ni?? Tapi mak aku kata masa berlatih kat angsana suku org je yg dtg . Hoho . Maybe diaorg semua ni fans cik wahab , pasal aku nampak si Qahar dgn rahman pun ada kat situ . Disebabkan hujan kitaorg semua kena pindah ke kantin . Habis dua-dua bahagian kantin tu penuh dgn manusia , mcm semut pulak aku tgk . Cuma miqi ,dijah dgn ... sape lagi eh ? diaorg tak nak masuk boling . Padahal ramai budak kelas kita masuk boling termasuklah Zul .

Masa balik , asal lah mata aku ni gatal sgt nak cari org tu . Then , ternampak esyah dgn muka basi nya berjalan ke arah aku . Tiba-tiba minah ni sakit tekak asyik berdehem je mcm ni "ehem-ehem " . Aku pun pelik jugak . Asal tiba-tiba je budak ni . Dgn sengihan dia tu , aku langsung tak boleh agak .

Sekali aku pandang belah kanan aku , aku tgk ada org jalan . Aku tgk dia terkelip-kelip . Budak tu selamba badak je jalan .. Aiyo!!! Sab kenapa kau bengong sangat??!! tu pasallah si nenda ni asyik berdehem je dari tadi . Apalagi aku terus cabut pergi bus stand pergi kat wahid and nurin and hafa sambil tu cekik nenda sekali . Dia nakal sgt tu pasal layak kena cekik .

Pastu si budak tu boleh pulak berdiri kat tiang tempat aku berdiri .Hadeyy.!! dia berbual dgn Wan 3b1 . Si nenda ni "ehem-ehem " . Tak pasal-pasal muka aku jadi warna pink mcm santa clauz . Hahah!

Sekali si zul dgn adik dia dtg singgah kejap . AsaL lain benor muka budak berdua ni .Tapi dari segi komunikasi tu mcm baik je . Arr... layanlah ~

Tu jelah yg aku nak story .. tak nak cerita panjang-panjang sebab hari tu lah hari yg bengang untuk aku je... isy3

MySpace(kenalah tutup muka pakai tangan time bengang tu .Hadoyy!!)

Nanti aku tak boleh online time sekolah . Aku cuma boleh on hari jumaat ,sabtu , ahad . Hehe... jadual dah diset mcm tu . Alahhh... bukannya mati pun kalau tak bukak FB ,Blog,Wordpress,Create Blog, FS, dalam masa 4 hari tu . Org tak kuat iman aje tak boleh tahan . So kalau hati kata bukak , cepat-cepatlah baca ayat kursi ke, surah yasin ke, ..Hehe...

MySpace (kuatkan iman ,kuatkan semangat)

go-go Fighting!!! ...

No comments: