Friday, January 21, 2011

Hello~!



Guess what pic is this ??

Cute kan Jinwoon dgn G.na



part yg atas sekali tu masa G.na menari.

Comel!




haa... yg part G.na dance tu . Tarian mcm kanak-kanak ribena..


(Black Black Black White) (x2)
Black and white, Black and white
Neowah naneun Black and White
Nanun Hot neonun Cool
Couple-een geh Mystery
Jeongmal jeongmal jeongmal jeongmal maldoh andwae maldoh andwae
Hey boy matchwo bwa bakkwo bwa hae bwa Come on boy
Jajonsim ttawin Kick it, Kick it, Kick it
Oh no oh no oh no oh no eeje jom matchwo bwa
Neowah na Black and white
Neo neo neowah na Black and white, oh
Neh meotdaeroh jeh meotdaeroh eojjeom geureoni
Neoneun molla nae mam molla wae molla
Neowah na Black and White
Neo neo neowah na Black and White
Nabakkeh eobseo eobseodagoh juweol dulleobwa
Jehbal jehbal jebal Back to me


Tulah sikit part yg aku suka kat lagu Black and White by G.na Choi ni ...

Aku nak cerita sikitlah apa yg telah terjadi seminggu lebih ni ...
banyak hari jugak aku mensunyi sepi ni .
Hari ni hari bengang sikit +sgt untuk aku . Dan hari asyik ketawa je ...
yelah kitaorg kan dah duduk bertiga-tiga .. tak mcm budak-budak pulak kan .

Hari jumaat semalam ,sampai je kat tempat duduk tu dgn muka masamnya,
bad mood lagi .... aku terus duduk , pastu check kerja dah siap belum ??
tinggal pk je belum siap ... cepat-cepat siapkan pastu terus keluar dgn muka hangin .
Aku rasa kalau org tgk mesti diaorg ingat aku tgh hangin sebab tempat duduk aku kat belakang .
Tu satu hal, tapi hal yg paling darurat skrg perut aku tgh nak meneran ni . ...
Adooiiii!!!! sakitnya perut!! aku cepat-cepat cabut pergi tandas ..
tu pasal muka nampak mcm bad mood je , (don judge a people by it mood~)
Hehehe....

Sampai je kat jamban tu , aku ni memanglah tak suka jejakan kaki kat jamban sekolah .
Sebab tandas tu gelap , lampu ada dua je, tu pun jauh dari jamban .
nasib baik adalah budak 2 org ni tgh berborak .. takdelah nak rasa seram sgt.
Masalahnya adalah .... aku tak nampak mana lubang jamban ni
mcm mana aku nak buat hajat besar??? aku pun main agak je ....asal rasa masuk lubang sudah.
Haaha.... pastu aku terus cabut pergi surau ...
jeng,jeng,jeng... ternampak khai dgn cikgu ainon nak pergi surau

Cikgu kata hari ni nak buat pengijazahan hizbu
tapi ditangguhkan pada waktu PK . Bila cikgu noraminah tanya kenapa?
kitaorg ckp " nak bermuhasabah diri"
Cikgu pun pelik KAA pun nak bermuhasabah ke ?
Eih mesti.... masa tulah nak insaf , kalau tak bila lagi ??
Lepas rehat tu terus pergi suraulah ...
ustaz pulak sampai lambat, kalau dah ustaz tu mesti pergi ngeteh sambil borak-borak..

Lepas baca hizbu tu , semua kata rasa lain mcm
bukan diaorg je aku pun rasa lain mcm ..
Pak din kata dgn aku masa baca tu badan dia rasa ringan-ringan
aku pun gelaklah pastu ckp"eih,kau memang bukan dah ringan ke?"
pastu semua ketawa....
si taufik pulak "aku rasa insaf masa baca tu"
eceh~ terharu guwa lepas dgn lu ckp ..
aku pulak rasa..... (biarlah rahsia)
heehe... cubalah baca, kalau rajin amalkan taulah mcm mana pengalaman dia.

Masa math , oh yeah~!!
ujian math bab 1 melanda ,, cikgu dah sampai melebih awal dari kitaorg...
cikgu ni best sikit sebab dia takdenya nak bebel bebel kalau kitaorg lambat
tapi tak bolehlah lambat sgt, lambat sekadar 5-10 minit gitu takpe...
ujian math pulak , .... malaslah aku nak cerita .
Tak best pun , aku paling benci bila soalan State which statement is true?
soalan tu buat aku rasa nak koyak-koyakkan je kertas tu
aku dpt bape markah je pun sebab soalan tu . Yg lain semua oklah

Bila dah kata hari jumaat tu, aku mestilah ada tuisyen sejarah
ulangkaji form1 bab2 pulak , sambil tu belajar bab2 form3
fuyoo!!! cikgu syakirah citer... terNGANGA aku dibuatnya
bukan tu je siap tambah pasal family dia yg masuk tentera lagi ....
Isy3....

Hari sabtu~

Sekolah ganti ikut jadual hari isnin ,
pagi-pagi sampai tu aku tgk wahideen tgh tidor, hafa tgh buat BI essay , dijah pulak baru nak buat Essay bi . tiga org je??
lepas campak beg apa semua , aku pergilah belakang ....
ada carta birthday family KAA
aku pun cangkung sambil baca tarikh-tarikh yg tertulis kat situ ...
tgh syok cangkung tu , aku tgk ada org lalu ....
eh , mcm kenal budak ni ... omo~!!!
aku cepat-cepat diri , malunya-malunya~!!!
argh~~!!!
masa berdiri tu aku pusing kat tempat yg tak boleh nampak budak yg lalu tu
hee... kot ye pun jgnlah time aku cangkung . Aku tak nampak sapa budak tadi , yg pasti malukan aku je reti!

Masa syafiq sampai tu , nurin dgn wahideen mulalah dgn dialog dia
"syafiq asal kau dtg , balik-balik .. kitaorg nak balik awal hari ni "
diaorg semua ingat hari ni balik lambat sebab masa last arab ...
masa rehat pun dijah yg duduk sebelah aku ni tanya " hari ni ada arab tak?"
aku pun jawablah takde , pasal masa aku tgh dok kunyah-kunyah tu
firasat aku tiba-tiba rasa mcm tu ....
sekali naik je rehat .....
"pengumuman semua, hari kelas arab dibatalkan !"
hahaha... amik kau !
lain kali percaya tau ckp aku tu ... hhahaa... kena main firasat jugak bab ponteng kelas ni.
Happy lah semua org tak yah balik lambat

Untuk sivik kan , tau-tau jelah pengetua memang gerenti taik mata takkan masuk kelas punya
dia tu suka jalan-jalan pastu ckp-ckp .... boring pun ye jugak.
Pastu ada ke hari tu masa dia tgh ronda , dia nampak pintu kelas krk berlubang...
tup tup ... dia kata nak tukar pintu tu ...
Aku pun tertanya , apsal nak tukar pintu ? pintu tu bukannya penting pun, buat bising lagi adalah...
baik tukar meja kat kelas aku tu , dahlah berlubang, besar pulak tu ....
baca sini eh >.... meja is more important than pintu <....
pintu kalau takde pun boleh hiduplah ...

So, masa sivik ni kitaorg duduk dan berbual dan buat kh ...
barisan aku and the barisan depan aku (yaya,khai,hafa) hafa tak terlibat pun
Kitaorg pun berbual pasal airlines .. sebab tgh topik awan dania .
Kitaorg nak satu kapal terbang , suggestion pyqa nama airlines tu islamic airlines, ada jugak yg letak ... family airlines, kaa airlines pun ada,
mcm -mcm ...
pastu, budak kaa yg naik airlines tu boleh duduk kat first class seat. Family diaorg semua economy kelas je... cukup kijam tu
Untuk background airlines tu pulak , aku suggest ada gambar buah ribena tgh melompat-lompat, pastu tambah rainbow sikit.. pastu letak semua artis korea dan english yg sgt popular.
Juruterbang pulak ... kitaorg suruh nenda je jadi juruterbang...
tapi korang boleh fikir tak apa akibatnya airlines tu kalau nenda yg bawak ...
hahahha... mesti makin lama makin ke bawah erk airlines tu ....hahaha
nenda amik lesen terbang untuk jadi kapten nenda .Hahaha

Nenda kata kitaorg ni kuat sgt berangan ...
kitaorg pun ckp "kalau benda tu betul ada nenda, kau jgn naik ea. Kalau naik pun kau duduk jelah kat tempat beg "
Hahaha... muat sgt nenda kat tempat mcm tu ...

Teacher suryani punyalah marah dgn pak din sebab malas sgt ..
teacher skrg sapa tak duduk masa buat kerja mesti jadi mangsa raba dia .
Dia sentiasa mencari mangsa untuk diraba .... hahaha
oleh sebab itu , semua org mesti duduk masa buat kerja ..
tapi tadi si zul ni buku dia hilang, aku rasa aku dah letak atas meja . Dia kata hilang..
dia pun merayaulah cari buku tu ... last-last buku tu kat pak din .
selamba badak sumbu je si pak din kata " eh zul , apa buku kau buat kat sini?Isy3"
zul punyalah hangin ~!... huuu....



Back Home~!===

Akhirnya loceng balik berbunyi , kitaorg tak sabar-sabar nak balik ni .
Then , pergilah ke kantin .
Lepas pyqa cari makan apa semua , kitaorg pun melepak lah kat tepi tempat jual air tu . Bukan apa panas , kalau tak panas ttak kisahlah ....
Si hafa, nenda,yaya dtg...yaya nak pergi calling
apalagi menyempitlah kat situ ... .
jeng3... dtg si azizi ni , dahlah kecik menyelit pulak tu kat belakang kitaorg ...
berbual lah dgn dia ...
dia kata dah tukar no , yg ni dia ckp dgn hafa...
mcm aku tau pulak perangai dia ni , dia kan suka tukar no
sakit jiwa nak hafal no dia ni ... last-last aku malas nak mintak no kat dia
azizi kata, "mana ada selalu, baru sekali je tukar dalam tahun ni"
ceh! takyahlah ... aku tak hingin pun no dia tu
tapi hafa nak ... maklumlah boring~~(versi hafa bulat)

Pas borak-borak tu ... si azizi pun pergi semula kat tempat dia.
Aku pun jalan lah ke bus stop ..
si pyqa ni excited pulak nak bagitau cerita best yg berlaku
lepas dgr dia cerita tu ....
eh ye ke? ketawa? diaorg semua?
isy! biar benor ni ??
apa haa. yg diaorg fikirkan tu ? apa yg diaorg buat?
eceh3... sibuk pulak aku ni ..
babogateun tau otak aku ni , tak boleh fikir ...

hee...
okeylah sampai sini je nak story
part lain tu aku story kat tempat lain ..
byebye

No comments: