Friday, January 15, 2010

Penatnya Aku , Tired ..

Hari ni hari ni sabtu .. seperti yang diketahui hari ni aku ada Kokurikulum , Pagi tadi aku bangun lambat tapi tetap sampai awal .
Aku dapat jawatan AJK untuk uniform puteri islam.. yg lain tu aku tak bape nak rebut jawatan , pasal ahlinya ramai sangat.. Dah macam sarang semut aku tngok..
Aku masuk .. uniform puteri islam
permainan badminton
kelab media

Semuanya ok je.. Badminton paling teruk psal ramai sangat ahlinya..
Media ramai budak yang aku kenal, macam afiq, zulhelmy, anak cikgu sape entah tapi budak KRK , ramai lagilah..
Untuk badminton pulak aku yang aku ingat AJK form 2 amsyar budak petang , untuk 3KAA pulak budak yang bernama afiq menjadi AJK..
Apepun hari ni aku memang penat gila..berpusing-pusing kepala aku ni sejak balik dari sekolah tadi, Hahahaha

Tiba-tiba aku teringat akan tindakan aku yang nak membaling kasut kat fauzan pasal dia kutip buku karangan tak cakap dengan aku , hanisah..and lain-lain..
geram betul..
kebetulan masa tu cikgu dah masuk membebel aku pun masa tu tengah betulkan kasut, bukan ape kasut aku longgar ..
lepas tu ramai yang salahkan fauzan sebab tak kutip buku kat orang lain tapi buat secara privacy .. Geram betul ..!!
Masa tu tangan aku dah sedia dengan kasut dari kaki sebelah kanan, kalau boleh aku nak baling kasut tu sampai kena kepala dia ataupun ketuk kepala dia guna kasut tu ..
Pastu budak 2KAA tengok diaorg pun ketawa..

Agaknya masa tu aku marah sangat ..yelah ketua tingkatan SELFISH(with capital letter)
kalau aku tak marah maksudnya aku ni bukan manusia tapi makhluk dari planet lain yang tidak punya perasaan ,..bukankah itu sesuatu yang pelik amat..

Yeah hari ni ada Momo Love ..Aku nak tengok Shi Lang and Chen Zhuan yang hensem tu..
Diaorglah boyfriend aku buat masa ni(betul ke ni ina ?..)
Hmmmm....

No comments: