Friday, January 15, 2010

Antara Kokurikulum Dan Darjah Khas

Di sini korang mesti akan tau bahawasanya dua-dua ni penting yang amat..Ish ish..
Pada aku , aku sgt berat hati untuk tidak menghadiri sesi kokurikulum..
aku sentiasa ingin berebut untuk mendapatkan jawatan ajk.. Boleh dapat banyak markah kokurikulum nanti.

Untuk darjah khas pulak , Mak aku dah menceceh tak tentu pasal kalau aku taknak naik.. Jadi aku naik juga dgn niat untuk ilmu .
Esok aku daftar jelah darjah khas , aku malas nak pergi ..
Week lagi satu nanti baru aku pergi .
Si Zawani (sawanbabi) pun cakap tak payah datang , ada taklimat je .Aku sebenarnya tak larat nak mendengar cikgu menceceh yang bukan-bukan..tulah orang tua menceceh je..entah-entah sel hemoglobin kurang. HAHAHAHaa..
Tau ke dia hemoglobin tu ape? ..actually aku pun tak tau apa maksudnya pasal aku belum belajar biologi lagi..nantilah form 4 ..hehehe

Tadi kat sekolah nothing yang best-best .. biasa-biasa je, .
Tapi aku still tak suka budak sekolah uda ni..
Perangai macam setan, suka kacau aku , itu pun aku ni memang mulut celupar sikit je , mahu je membidas segala kata-kata diaorg tu ..
Tapi aku ingat balik diaorg senior aku , senior yang akan menghadapi SPM .. Aku hormat diaorg,aku tak lawan pun cakap diorg .. Tapi aku still kutuk diaorg dari belakang. HAHAHAHaa
Sebenarnya kalau aku nak lawan diaorg memang takde hal ..Small matterlah babe!
Budak macam tu memang takde kualiti, tak sedar diri..
Sape lagi kalau bukan budak form 4 , and form 5 yang serupa beruk anak beranak kepada babun.. Hahahahah

Esok ada kokurikulum..Ingat Ina bangun awal..
tidur pukul 12 malam.bangun pukul 6 pagi.. ok set..

No comments: