Thursday, January 28, 2010

I'm Back . Jadualku benar-benar padat .

Hari ni kembali dari jadual yang padat amat untuk mengisi blog yang sudah beberapa hari tidak ku sentuh yelah bagi budak menengah mcam aku ni sangat busy mcm orang office pulak .
Hari ni aku rasa sangat happy ... Adalah sebabnya tu . hEHEHEhehe
Aku belum mereng lagi ..

Hari ni aku nampak sumber inspirasiku dari jauh itu sedang duduk kat kantin . Sebenarnya aku tak boleh cam dia sangat yang sebab dia dah pakai songkok . ISh ! dia nampak lain sangat bila dah dikenakan songkok atas kepala . Dalam hati aku cakap " hensemnya dia"
Bila hati ni mahu membenci
makin menyukainya adalah ... Pelik hati ini ..
tadi aku ada letak beg kat pondok depan sekolah . Masa aku letak beg tu ada satu beg yang mcm aku pernah tengok . Apalagi aku pun checklah beg bimbit dia . Aku ternampak satu kertas yang tertulis nama dia " .............." . TERKEJUTnya aku . Aku terus letak beg dia jauh-jauh ..
Patutnya budak tu tidak boleh muncul pun dalam hidup aku .
Pastu tadi masa mak dia sampai , sumber inspirasiku itupun mengambil beg dia dia pandang aku sekejap .
Yelah dah amik beg kat tempat duduk takkan nak pandang longkang kot .. bukan ke sewel namanya tu . Hahahaha
Patutnya dia pandang aku lama sikit , budak tu memang sombong sikit.. dia tegur aku pun tak ingin . Aku sebenarnya tak ingin nak tegur dia lantakklah apa nak jadi ( ceh sebenarnya nak tegur dia saja nak cover)

Hari ni aku ingat nak balik lambat tapi tak jadilah pulak . Rasa mcm takde mood .. cewah !
SEtakat sini sajalah .
Aku tak tau nak isi apa lagi . Aku sebenarnya tengah mencari idea untuk menulis novel ni .
Idea cepatlah datang .. aku betul-betul nak idea ni .
Eh aisyah aku nak baca novel baru kau tu ..

No comments: