Monday, December 26, 2011

Candid at ICity

Nilah dia ... seakan0akan amusement park
malang .. gambar blur ..
Nampak tak apa yg aku nampak ?
Chipmunk tu wey ~

Sebenarnya tu tulisan untuk permainan
PIRATES SHIP
tak terang sangat

ni game yg kat tempat token tu
lepas geram beb main ni
main tembak-tembak itik .. huwahha
aku ckp dgn adik aku mcm ni
"adi, sentuh susu sappy tu .."
Hahah. sappy jgn marah haa..
Oh! Sappy,Sappy apa kau buat kat sini ?
nak perah susu ke?

Santa... pergi main jauh-jauh

Flamingo Palsu tgh pakai cap

Adikku, aiman dan ammar

flamingo tu sombong, taknak tgk camera

I am ugly duck becoming a swan ...~
terkojol biji mata aku tgk angsa ni

Mak su dgn ammar


aku dtg Jepun
tgk tu .. ada sakura

start dari kiri
paksu,mak su, aiman,ain, ammar(yg duduk)
adikku,aku (dgn kipas tgn) dan eomma
tukang ambik gambar: akak aku


Merak yg Megah ..
panas betul berdiri kat sebelah binatang ni



Belakang aku tu
festival KFC.. bolehlah makan free
tapi terlampau ramai org..
jadi tak payahlah





Bila nak keluar dari tempat yg sesak tu
korang akan nampak pokok ni

Yeah ~

Memang best giler dpt pergi sana

P/S: ada pemandu pelancong ni dtg kat kitaorg dan dia tanya
"ikut sapa ya?"
dan abg aku ckp :
"takde,takde.. ni sendirian berhad punya

Haha.....

psst;.. semalam aku tgk We Got Married TeukSo episode 10
huwahh... comelnya Fighting Super Junior yg tetiba bertukar jadi
Blind Date Super Junior
ahli Blind Date Super junior Terdiri daripada:
-Sungmin (master no1)
-Eunhyuk (master no 2)
-Donghae (master no 3)
dan yg paling evil dan pelik
-KyuHyun (master no 4 )
dan last sekali
Wife Leeteuk
Kang Sora ( Master no 5 )

Sora ada buat misi untuk semua 4 master tu ,
antaranya... lap peluh leeteuk, lap teardrops leeteuk, bagi dia makan atau minum
dan bagi massages and back hug ( ni kerja kyuhyun)

Masa kyuhyun urut leeteuk
leeteuk asyik tanya " awak nak apa kyu ?"
kyu jawab: aniya hyung.. aniya..
pastu dia peluk leeteuk
leeteuk tanya lagi " ckp jelah awak nak apa"
kyu geleng lagi ..
aigoo.. sakit perut den tgk 4 master ni jaga leeteuk untuk sora

donghae lagi sengal ..
"hyung awak kena makan ni , kalau tak habislah saya"
leeteuk dah dpt agak tapi dia tak tahu perkara sebenar pun

dan misi last diaorg..
dancing sama-sama...
sora dgn 4 master tu pun dancing sama
lagu, sorry-sorry, Mr.Simple and A-cha
dgn itu berakhirlah .. misi untuk Blind Date Suju

tau tak apa ganjarannya kalau Blind Date Suju dpt
selesaikan misi yg sora bagi ?
haha.. diaorg dpt Blind date dgn kawan sora
Hahaha!
jadinya Blind date suju buat semua tu hanya untuk blind date
jinjia.. kejam
Maknae Kyu pun nak blind date jugak
aigoo...
(sebab tulah nama fighting ditukar jadi blind date)
haha..

cerita ni tak lengkap ..
kalau nak tau korang kena tgk episode 10 TeukSo WGM

To Leeteuk: i think sora rings that your give is big, that why
she wear it on thumb .. haha

No comments: