Tuesday, December 6, 2011

Contest blog paling hensem ~


Syarat- Syarat :


2 ) Letak Entry Ini Dalam Post Blog Anda

3 ) Like Fanpage Fatimah Azzarah Blog

4 ) Letak Banner Dalam Post ( Wajib )

5 ) Tag 2 Orang Kawan Bloggers ( Pastikan Mereka Tahu )

6 ) Letakkan Entry Anda Di Komen

7 ) Pemilihan akan diadili oleh saya.. (Boss blog yg buat contest ni )

8 ) Tarikh tutup 20.12.2011



Masa bukak blog nenda dia ada tag mcm ni " moyang saya"
Omo~
dgn rajinnya aku pun buatlah entry tak seberapa ni .
lagi pun blog aku ni bukannya hensem sangat..
walaupun bertema kan U-KISS.

lagipun line tgh laju skrg ni ..
yelah kat shah alam kan guna UNIFI.
mestilah laju mcm marathon.
semua benda kau click mesti keluar..
even kau click cerita hantu
gerenti keluar..

so benda ni aku tak tau nak tag kat sapa..
tapi kepada yang membaca bolehlah try

ermm... pada
-nurin
-dahliajournal

aku tag pada diaorg

byebye

Fighting~!

No comments: