Monday, December 26, 2011

Why Running Man ?

Annyong Haseyo~
Hello!

Hmm.. aku ada terbaca post yaya yg hari tu punya hari tu
post dia yg bertajuk Running man tu
aku rasa suddenly nak tergelak .
Hahah!





Aku tak taulah sama ada aku yg salah atau tak
but, yaya aku tak pernah mention ke yg aku ada episode
Running man dari 1 sampailah 59
memanglah sikit
sekarang dah episode 70 lebih kan?

no worries, nanti aku dpt punya episode tu
aku ada pembekal yang baik ..
kalau dia takde running man baru
mungkin aku boleh ambik Oh! My School
wohoo~!

Oh! My School is much better you know
ada lagi banyak artis
artis yang masuk sekolah semula
yg main sukaneka semula
yg main ejaan semula
yg jadi murid semula.

Apapun yaya, mian sebab tak bagi kau episode running man ni
lagipun rumah kau kan kaya dgn internet ..
bolehlah kau tgk banyak-banyak episode .

Ada satu episode terbaru yg ada Jung Yong Hwa (72)
episode yang lama-lama pun ada Yong Hwa
yg bestnya setiap kali group Jae Suk dpt Yong Hwa mesti group dia menang
episode yg nickhun lagi kelakar.... (episode bape ea? episode 5 kot)

Haa.. episode yang ada SEVEN lagi best
dialah mamat paling over (menjerit sambil lari) lepas muka kena conteng sebab buat punishment
masa tu yang jadi guest dia dgn Son Dambi
cayalah Seven !

Episode 40 aku recommend untuk nenda
sebab dalam tu ada 2PM the beast (org running man yg kata)
Taecyeon dgn Nichkhun tanpa belas kasihan
mencabut nametag masing-masing
lepas tu diaorg lawan orchestra
ala-ala Beethoven Virus tapi kali ni Running Man Virus.
Haha.. nenda kau kena tgk Taecyeon buat heartbeat
French Village.. running shoot kat situ
aku rasa tempat tu mcm tempat Real School je?
ye ke?



Garang kan diaorg?
last-last diaorg menang..
budak berdua ni memang takde belas kasihan .. haha


aku suka adik beradik Song
Song Ji Hyo - Song Joong Ki
dua-dua dpt nama Blank masa pertandingan memasak episode dia aku
tak ingat episode bape



comel kan Song Siblings ni ? (eps 26)
haha.. mesti gary marah


episode 25 ada Nation Little Sister 2011 (Park Bo Young)
landmark kat ManHwa Museum (ManHwa tu samalah dgn Manga)

aku baru tahu tiap-tiap tahun nation little sister akan tukar org
tahun lepas IU
sebelum tu Moon Geun Young
tahun ni baru Park Bo Young.
tahun depan sapa?
mesti dia pilih sesapa yg paling muda




ni episode 39 Sunny and Yoona.
Sunny peminat Song Joong Ki

Tu jelah pasal Running man

Aku happy sebab tahun depan After School Lizzy Married ~
yeah~yeah~
You Got Married ~

Dream High 2 been aired at 30th January 2012
selamat menonton .
rasanya drama baru kat KBS tu best
(You My One and Only)
ada org yg jadi Oh Yun Ju dalam My Princess

lepas ni mesti tgk Invicinble Youth 2
Fighting ~!
terlalu banyak cerita nak tgk .
Ojakgyo Family pun tak habis lagi (50 episode tu)
A scent of women ..(harem...cerita sedih.. heroin dia ada cancer pulak)
Miss Ripley (naik pusing kepala aku menonton nya)
Love Story In Harvard (drama 2004 SBS. ada Kim Tae Hee.. best-best)
Couple or Trouble? (belum tgk lagi...VCD ada kat rumah, drama 2006)


No comments: