Tuesday, November 2, 2010

Hello ,
Mianhae sebab dah 2 hari tak post apa-apa
harap korang faham , aku ada final exam
kan jaduallnya setara ...

Isnin hari tu periksa BM dgn Sejarah
Masa belajar sejarah sambil dgn lagu LOVE by c.n.blue
aku pun nyanyi ssambil ubah lirik ..
lirik dia mcm ni ...
"Tell me why,why,why ..
why we need to learn history
why,why,why ... "
to jelah yg aku ingat... yg lain tu panjang lagi

Masa belajar bm pulak ...
aku belajar dgn kamus setebal lemak lembu
kamus edisi lemak lembu
memang giler lah ...
boleh gugur sehelai demi sehelai bulu mata aku ni sebab kamus lemak ni

yg tak boleh blah tu masa jawab sejarah
tiba-toba apple pyqa jatuh ...
bunyi dia mcm nangka jatuh ke tanah je
aku yg tgh nyenyak tidur pun terkejut
ingatkan apa rupanya ... apple dia berolling-rolling
rolling apple pulak .... tukar version sikit dari rolling love

Selasa pulak ... BI dgn Geografitics

Bi tu tak kisah sgt pasal aku dah terlampau biasa dpt grade B
yg geo ni aku kisah sikit sebab subjek ni mengikut ayah aku senang
tapi mengikut aku tak senang ...
entah apa natijahnya kita kenal hafal peta dgn tempat dgn tujuan dia
hee.... sakitnya kepala...

masa paper 2 , aku tak baca apa-apa pun
sebab busy makan nasi goreng ....
dan pyqa belajar makan cili ye
cili tu buat makanan rasa extreme tak kira sepedas mana
hehe... tu pasal aku suka makan cili

Tadi cerita the partner dah habis ...
dan aku cukup suka dgn lagu dreaming hero by super junior tu
suju memang rajin nyanyi lagu OST...
kebanyakkan lagu ost diaorg nyanyi ...

Tadi masa duduk temenung sorang-sorang kat pondok tu
tiba-tiba budak ST lelaki lalu
aku buat bodoh je ...
pastu adalah sorang budak ni dia tegur
"awak,duit jatuh wak ... "
aku angkat kening je ... pastu renung dia tajam-tajam
lepas diaorg semua keluar pagar je
aku terus ketawa kuat...
pastu diaorg semua pun pandang aku dari luar
abg Alam ckp dgn mamat tadi " sedarlah diri sikit lain kali"
Hahaha...
pastu diaorg pulak ketawa lagi kuat dari aku ..
hasemmm betul !!

Alright lets go for study ...!!
fighting ! fighting !
caiyok, caiyok!
ganbatte!

hey you guys , knock on wood okey !
wish me too....
Kamsahanida , for give support

No comments: