Saturday, November 6, 2010

Sabtu yg tak bape indah ...
ehem-ehem...
Assalamualaikum semua ..
yg dihormati my friends yg sgt saya kasihi dan rindui ...
bersyukur jelah kalau aku dah kata aku rindu korang tu
Tapi jauh di sudut hati aku ni aku rindu kamu semua

Hari khamis dan jumaat aku pergi mersing untuk menlancong (bukan melencong)
aku duduk kat Air papan Beach Resort ..
betul tu , aku duduk kat tepi pantai
resort ni cantik jugaklah ...
lagi best dari duduk kat hotel , sebab hotel kecik
aku memang serik sikit nak duduk hotel
ni mesti kes masa kat melaka .... ..seram je angin dia , bunyi dia,hotel dia..
huwahhh....!!!
rasa mcm nak bersumpah aku takkan duduk lagi kat hotel
aku lebih rela ambik homestay atau resort sebab lagi besar dan taklah menyeramkan

Tujuan pergi air papan ni bukan apa , cuma nak main air laut ... tu je
mak aku yg ajak ayah aku pergi sini ,
aku ikut je ... mcm tak ingat pulak ada periksa
eh, kat sana aku belajar tau ... belajar sambil tidurlah

Nanti aku citer pasal ni kat post lain eh
yg ni aku nak citer pasal hari sabtu indah
Pagi tu , dgn tulang badan yg tgh sakit ...
tiba-tiba handphone aku berbunyi ...
"Fly high,fly high"
Angkatlah phone tu dgn sakitnya

Bila angkat tu , dengar suara zawa bising -bising
"sab,kau pergi sekolah tak ?"
a;tak , hari kan tak sekolah ...
z; hari ni sekolah lah , dtglah nanti takde org nak teman aku
a;kau pergi jelah dgn miqi ke,yaya ke,...
z miqi tak dtg,yaya pergi KL....
a.....pergi call esyah ..
z;yelah ...

Lepas zawa call tu aku fikir sejenak ....
asal dia ni rajin sgt nak pergi sekolah
aku punya malas mcm lembu nak pergi sekolah
tiba-tiba minah ni ajak aku pergi sekolah ..
huhuh... dalam kepala aku masa tu
"I tak rela !!"
Dan tak sangka aku zawa takut pergi sekolah sorang-sorang
kau ni , dah besar gajah ,,salah,salah bukan gajah
dah besar tembam pun takut pergi sekolah ...
kalau kitaorg takde nanti mcm mana ... ??
kau takut ke nak pergi sekolah ???
jgnlah takut , takde bende pun kat sekolah tu
ada kerusi dgn meja je...

Hahaha.... lepas fikir-fikir tu aku terus sambung tidur
badan aku sakit sgt ...
semalam ada kelas renang ,
sebelum renang tak buat warm up
hmm..nasiblah kau lah Ina...
kan dah sakit satu badan , badan ajelah kaki tak sakit pulak
padahal semalam paling banyak guna kaki kott

Oh ye,,,
aku selalu termasuk dalam air pastu menyelam lagi
campur lagi lemas sampai ke tempat dalam ..
arghh!! rasa nak berpromise takkan mandi kolam tanpa google dan pelampung !
aku dah fed up sgt , aku pergi tempat budak-budak ...
coach punya muka mcm nak gelak je tgk aku pergi tempat budak-budak
dahlah ada MUSHROOM pink kat situ , tambah lagi air pancut
hahaha.... aku peduli apa , janji aku tak mati lemas kat kolam sebelah ...
Hhahaha.... lepas tu pindah balik kolam sebab coach panggil aku ..
nampaknya kenalah ...

Nanti aku citer pasal kat resort tu dan ingatkan aku supaya aku kena beli coklat nanti
hmm.... hampir terlupa bab tu dan coklat semua dah habis sebab aku makan ..
nantiah aku cari lagi ...
hehehe.... ampun dehh..

No comments: