Thursday, November 11, 2010

Merdeka !!!!

Akhirnya tamat sudah Final Exam
tapi Bermula pulak SDKA
mcm tahun lepas je..
lepas tamat final exam , terus ada SDEA

Aku dah ber-ura-ura untuk mengibarkan bendera super junior lepas habis kertas math tu
tapi malang sekali aku tak bawak kayu pulak nak kibar-kibar
hahhaha....
Ryeowook, ryeowook... haha

Sepanjang peperiksaan ,
hari selasa ,
AWE GILER , dtg menyerang kelas kitaorg ...
masa tu tgh periksa seni ..
mcm setan je AWE !!!
dahlah batu api , hasut-hasut dijah ..
Hey,hey !! who are you to talk to us !!!????
brush your teeth before you talk to us !!
remember that crazy short !!!

Masa kena denda berdiri tu , mulut aku dok sumpah seranah dia je
aku kata lepas je dia keluar dari kelas ni aku nak tukarkan dia jadi lada hijau , lepas tu aku nak potong-potong badan dia ...
then, bakar kat dalam oven , pastu campak je kat laut antartika ...
abu-abu mayat tu biarlah tenggelam dgn titanic punya kapal
aku dah fikir -fikir mcm tu ... hahaha
punya nostalgia fikiran aku masa tu ... hahaha

Rabu ,
math paper 2 sgt memeningkan kepala
sampai tertidur koma aku dibuatnya ..
masa tulis-tulis tu boleh mata aku tertutup sebab nak tidur
sekali cikgu kata dah 10 minit aku cepat-cepat bangun
memang soalan math tu serabai giler !!!
tudung aku yg dilipat cantik tu terus jadi serabai giler !
dah mcm org buat kuih je muka aku ... siotlah
babocherom punya soalan !!

PI pulak , hmmm ... boleh tahanlah soalan dia
cuma yg terjemahan tu aku hentam kromo wojoyo ...
sebab aku tak ingat, tu kan ayat tahun lepas
heishh!!!
budak KRK kata ustaz bagi makna kat diaorg ..
fine,fine, korang kan memang tak bape tahu dalam bahasa arab
patut aje ustaz kasihani korang ...

masa soalan last tu , aku tak ingat ..
tapi miqi ada bacakan pasal adat and ibadat
so , aku terus ingat...
hahaha... thanksgiving to miqi mousy
Khamis ..

SN pulak , masa paper 1 untuk m/s pertama
selamba kepala je jawab . masuk je muka surat ke-5 terus rasa nak pengsan
aku terlupa bahagian mata
masa tu aku rasa mcm nak je korek-korek mata pojan
nak tgk bahagian yg ditandakan dalam kertas
hahaha....
kesian pojan , wahaha...

paper 2 pulak , bolehlah tahan ...
yg paling sengal yg soalan pasal kacang dgn bacteria giler tu
aku letak sekali tiga jawapan
tapi of courselah jawapan pertama Mutualism ..

KH pulak , hahaha...
aku hentam je semua sebab aku dah rasa nak tidur
soalan yg paling aku rasa betul cuma yg ada jawapan "bijak mengambil peluang"
tu je aku ingat sebab pyqa dah bacakan untuk aku ..
thanksgiving to pyqa_onew

Dan hari ni

Arab = soalan pertama tu aku pilih ,
mula-mula relax je jawab ...
bila masuk petikan yg pasal komputer tu
aku punya kepala HOTAK terus jadi bengang sebengang nyer !!
siot je soalan tu , entah apa-apa ..
apa itu cd lah ? computerlah ?
nasib baik aku faham , kalau tak faham dah lama aku pangkah besar-besar kat soalan tu
baru puas hati aku !!!!
hahahaha.... (ketawa jahat)

Bulan ni ada beberapa org sambut birthday
termasuklah Syed Adney , birthday dia sama dgn topek
ada budak tu tak malu mintak hadiah ...
lolipop besarlah , candylah ,
tak takut gigi jadi rongak nanti ??
hahaha...
tapi takpelah awak main-main je kan ...
saya baru nak fikir untuk belikan awak sesuatu walaupun bukan lolipop atau candy
tapi awak kata awak main-main je .. jadi saya takyah belilah ..

Hahaha(devil laugh)

esok darjah khas !!...
hadeiilah malasnya ....
tgklah kalau aku ingat nak dtg...
hey ,esyah kita masuk 19 tau takut cikgu gatal pulak nak bagi kertas periksa...

No comments: