Monday, November 15, 2010

Apa Khabar semua ?????
Long time no see you bak kata lagu "I don't know why "
hehehe...

Semalam aku tak bape rajin nak post baru sebab ...
sebab internet aku bengap gilersss nak mamposss
jadi tiada post untuk semalam

Semalam Isnin ,
aku and budak kelas aku kena pulang buku teks yg kitaorg pinjam tu
buku semua sekali ada 17 ,
berat giler , kalah berat baby
then. dpt pulak buku form 3
kitaorg kena turun dan angkat buku sama-sama
"Apa yg penting ??"
Kerjasama!! . Bak kata Lini dalam wonderpets tu

Aku dgn Fara Fauzana angkat buku KH , berat giler buku tu
rasa mcm nak aje dera fauzana angkat semua buku tu
ada ke suruh perempuan angkat benda berat
fauzana saya rasa nak buli awak , tapi nanti awak buli saya balik
uhahahah... well , kitakan rakan

Kat kelas kitaorg kena amik buku-buku yg sepatutnya
semua berebut nak yg bersampul
ohh... apa susah bayar jelah kalau tak sampul tu
lagipun duit tu diaorg masukkan kat tabung masjid
hahaa.... itu satu benda yg korang tak tau

Tgh dok beratur tu , tiba-tiba ada manusia tolak aku
terkejut jugak , bila tgk sapa
ruapnya Pak cik azam shah
kurang hajor je dia ni ...
kut ye pun jgnlah tolak -tolak gitu
terasa disisihkan pulak
tak kira sebagai balasannya aku nak bagi kau flying punch
Hahaha...

Masa aku nak pulang buku tu ,
ada buku math aku separuh sampul dan separuh tak bersampul
maksudnya depan tak sampul tapi belakang sampul
cik nadiah ckp , "ni tak sampul"
aku: sampul lah cikgu
cik nadiah:50 sen skrg
aku: eh, kena bayar jugak, ni lipas yg gigitlh cikgu
cik nadiah : takdelah gurau je, awak ni asyik serius je, saje je..
aku: ha ha ha ..(dalam hati: apa kena dia ni ?? )

Masa balik pulak , melencong ke masjid
masa nak amik wuduk terkejut tgk kat depan ada abg haikal
masa tu aku tgh serabai sikit
tudung semua tutup muka, so memang tak nampak jalan
dan nasib baik aku tak langgar mamat ni , kalau tak saja batal free wuduk aku ni
balsannya aku bagi flying kick aje kat mamat ni
Sempat tolong zawa angkat buku ,
wahahaha.... aku ingatkan balik dgn badan tembam je
rupanya ada jugak buku-buku tak guna tu
asal tak campak je kat tepi longkang buku tu ??
Fewitt ,, ada org tu dpt hadiah semalam ...
mungkin terlalu awal , tapi normallah kan

Oit , awak dan awak mungkin program tu akan ditukarkan ke hari isnin kalau tak ahad
nanti saya mesej kalau saya rajin ... hehe

No comments: