Monday, May 2, 2011

Shin Dong Ho






Hello! Hello!
annyong haseyo!

Apa-apa hal pun tgk dulu images atas tu
comel tak SHIN DONG HO aku
awek kat sebelah tu bukan awek dia okey
tapi yg berperanan sebagai awek dia dalam 0330 MV
Hehehe.... tak, aku tak jeles pun

Actually, baru je balik dari kampung
nenek belah ayah sakit ,
dan bila hari kedua kat pontian
terdengar berita nenek belah sakit lalgi teruk

nenek ku terkena serangan strok
tak taulah mcm mana kisahnya dia boleh terkena
ni pun mak su aku yg bagitau

Eomma pun kata,
mungkin hari jumaat ni aku takkan sekolah sebab
kena balik terengganu
bila eomma kata mcm tu ..

aku rasa sedih tau ,
sebab..........
aku tak boleh dtg kelas cikgu Thiyaga
HUwahh!!!
SAYANG giler kat cikgu thiyaga sampai nak ponteng kelas dia tu
kena fikir juta-juta kali tau .
samalah mcm kelas GEO, nak ponteng kelas tu kena fikir ribu-ribu kali dulu

Aku ni bukan apa, skrg ni dah mahir sikit dalam math
kalau dulu setakat bab Ratio dgn Transformation je aku reti
baik tak yah amik periksa math kalau mcm tu sabrina oit!!
skrg dari tajuk 1 sampailah tajuk 6
aku faham sesangat lah tanpa sebarang masalah
Alhamdulillah

Apapun selamat mendengar lagu 0330 kat sebelah tu
takde apa-apa yg menarik pun untuk diceritakan .


Kamsahamnida kerana membaca
walaupun contentnya agak sikit
Totally Piece :D

Kalau ada apa-apa boleh lah post pada SHOUTBOX sebelah
atau COMMENT kat bawah ni .

Lastly , Selamat Kembali ke Sekolah
happy tak ?


To Ude:

kalau ina ingat, ina tegurlah ude. Kitakan dah lama tak sembang. kalau sembang pun gerenti kaku smcm je.
sebabnya ude lagi tinggi dari ina !!
Hahaha!!
tu je yg buat ina selalu bengang kat ude ni
yg lain tu takdelah sgt.
kitakan... penyokong Manchester United
InsyaAllah, Jumaat ni ina balik kampung tgk nenek tersayang.

Ganu kito !

No comments: