Thursday, May 12, 2011

Annyong!!
Hello! Hello !

Assalamualaikum semua readers & followers

Last post hari tu aku ada ckp "mulai 9MEI akan diblock"
tapi disebabkan kerja kursus aku semua siap lebih awal dari jangkaan aku
so, bila dah siap type dan print dan hantar
lega bukan main kepalang aku ni

sebelum tu , dah mcm org gile
asyik nyanyi lagu "Going Crazy " je
sampai betul-betul crazy sebab buat salah ..
SHIZ*

Tapi sebaik aje elemen 3 tu siap diprint berserta cover
maka, nyanyilah aku lagu "FLY"
OST untuk Superstar K

Kalau salah tu
lagu "LET iT gO " pula berkumandang
di campur sekali dgn lagu " Rainy Days"
menandakan kesedihan berbuat kesalahan
tapi , itu risiko !

*************

Okeylah, nak story pasal sekolah ku Syurgaku
first sekali ,

Tiba saja di kelas semua budak busy buat kerja ....
ye, itulah namanya KERJA SEKOLAH
Aku pula terus keluar kerana berasa terlalu rimas

Berita buruk untuk minggu ni :
mungkin kita akan berpanas-panasan sambil bermandi peluh

Seriusly panas ni memang serius... (ada ke panas main-main?)
hari isnin tu , aku tak taulah kenapa..
tapi dari katil sampailah toilet sampailah pakai baju sampailah sekolah
aku asyik berpeluh tanpa henti ... seluar aku dah naik longgar dah ni

Teringin nak KIPAS angin dekat kat aku . dalam erti kata lain KIPAS jepun
lepas yaya bawak kipas dia, esok aku pun bawak ...
dan esok lagi khai dgn zul pulak bawak .
zul siap kipaskan teacher yanie lagi , pasal teacher pun dah naik STEAMBOT
aku ni bukan setakat STEAMBOT - COALBOAT lagi .

Nasib baik tak beratur , kalau disuruh beratur
aku nak buat pakatan ramai-ramai dgn budak kelas aku
campak cat PELANGI kat muka cikgu
tak tau ke kitaorg panas ni ,

Naik turun tangga mcm orang sakit jiwa tau !!

SABORjelah
esok kita pasang BACKUP!1
hahaha!

*********

Hari Mother hari tu takde apa yg menarik pun
sebab hari-hari pun hari ibu
cuma Eomma aku dapat handphone baru beb!!
mak aku bukan dpt but beli ...

NOKIA C3
telefon pintar lah khabarnya.
aku testinglah juga, testing main game ..
banyak giler game kat dalam tu
jealous ni wey ,..
sebab lagi banyak game dari aku

Boleh bukak FB, TWITTER,GOOGLE,BLOGGER...
dan semua segala bagai lah ..
telefon lama?
ada lagi dalam simpanan eomma aku .

Apapun eomma memang tersenyum dgn images 32 batang gigi
hehe...

***********
Omo!
OUR yaya mula menjadi baby jaguar dalam blognya "rawwrr"
WHATEVOR yaya~

kalau yaya jadi baby jaguar , sapa jadi DIEGO ?
aku nak jadi kakak DIEGO ...hehe

Bagai nak gelak tergolek aku bila baca post dia tu ...
ketawa jap eh

Hahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!
puas hati aku

yg tak boleh blah tu kan
ramai org minat JGS dia
punyalah angry dia....
haha

wey,wey !
dah sah-sahlah JGS tu memang ramai peminat
tak tak perasan ,
aku rasa kalau kau pusing satu sekolah ni
beg budak form 4 &5
gerenti ada banyak gambar JGS
serta my lee Hong Ki

diaorg pun ada tau badge You're beautiful
lagi budak besar mcm tu Hwang Tae Hyung ..

err.. aku Kang On Yu a a.k.a Jeremy ...
"I Love you Forever"
fewitt!!


**************

Semalam pergi angsana sebab daddy nak shopping
eomma,aku and adik nak cari makan je
masing-masing dah kebuluq bebenor

then... PIZZA
Whoa!! pizza ?

di PIZZA ada dua org anak murid eomma bertegur sapa dgn dia..
diaorg kerja situ ..
yg perempuan tu nama dia Didy
yg lelaki tu nama dia Hafiz Farizuan

Yg lelaki tu comel tau ..
haha...
walaupun agak gemuk ...
tapi aku suka .

oh... korang tak tau erk ? aku suka lelaki gemuk tau
sebab diaorg comel ... tapi tgklah gemuk mcm mana
yg ni dia memang baik , masa pergi amik PIZZA tu
abg tu belanja mak aku 3 Mushroom soup.

bila eomma aku tanya kenapa ?
dia kata tu untuk hadiah Hari Guru
dia tak tau nak bagi apa,
alang-alang dah jumpa ni belanjalah sekali ...

Oh... eomma ku memang beruntung
dpt makanan free dan paling penting sekali dia ada anak murid yg baik dan peramah
untung,untung...

******

Aku rasa aku kan aku suka pulak cerita
"NORA ELENA"
taulah kenapa ..
mungkin sebab ....
mungkin sebab ....
atau
mungkin sebab adaptasi novel

Okey,...
annyong !!
byebye ....

Sabtu ni aku balik terengganu
tolong sesapa rakamkan ceramah tu untuk aku guna handy cam
dan tolong amik kan bahan yg diaorg bagi tu
PLEASE!!!!

fine! sapalah aku untuk ditolong kan ....
nak puasa arr dari tulis blog
hmmmm..... sobsobsob... sedihnya...


No comments: