Wednesday, May 4, 2011

Aku Suka Anime dan Drama

Hello!
Annyong haseyo ~

Assalamualaikum semua.

Hari ni sekolah aku ada bengkel teknik menjawab .
maksud perkataan 'bengkel' tu bukanlah aku dgn budak form 3 duduk kat tempat yg bernama bengkel semata-mata nak dgr ceramah tu .
Hisy kome ni cubalah dok fikir bebenor sikit.

Aku ingatkanlah kita akan ada meja dan kerusi
rupa-rupanya duduk atas tikar je !
okeylah, TIPU kalau aku tak menceceh mcm tok nenek aku
tapi tulah...
lepas 30 minit dengar cikgu rahimah give ceramah tu
kaki aku dah start rasa bersemut-semut
aiii semut tak sabor-sabor nak mengeletek aku nampak ??

ni yg bikin guwa panas kepala ni

Berita happy untuk aku ...
Jumaat ni tak jadi balik kampung
Fewitt ...
ni jugak berita sedihlah untuk adik aku
sebab tak dpt ponteng sekolah
aku faham, memang seksa giler sekolah kat situ

now,tutup cerita ..

*******************************

Dari aku lahir, tadika,kanak-kanak riang, primary dan secondary
aku sgt sukakan anime, drama,cartoon,
aku bolehlah dikira sebagai OTAKU
yg bermaksud memang obses giler dgn anime

Tapi antara anime yg memang aku rasa dah lama tak muncul
melainkan kat astro ceria(hari tu baru tgk )
tak,tak... ni bukan anime
tapi cartoon

ye, ini dia cartoon dia ... trettt !!




Tadaa!!
ni dia cartoonnya
CHIBI MARUKO CHAN
lepas aku addicted giler pada cartoon ni, tetiba masa darjah 6 ke 5 gitulah
muncul pulak MARUKO CHAN versi drama . versi LIVE ACTION
memang masa tu rasa nak terjun bangunan guna payung terjun (selamat sikit!)
masa tu jugak mulut aku tak henti-henti mencampakkan senyuman dgn 32 BATANG GIGI menghiasi . FEWITT!!


Serius tahap dolphin
budak yg berlakon dalam LIVE ACTION tu memang serupa dgn Maruko
cara dia cakap pun... ohh comelnya dia.
Sama mcm comelnya budak kat images ni dgn ayah dia .




Tgk tu, tgk betul-betul
rasanya hari tu kat Animax ada cerita Oh! My Lady
Cute tau Sung Ye Eun tu atau nama sebenarnya Kim Yoo Bin
Yg lelaki tu Sung Ming Woo atau nama sebenarnya Choi Siwon SUJU

Teringin nak tgk cerita tu balik tau (dalam korealah)
nak tgk, nak tgk , nak tgk !
kena buat rusuhan dulu agaknya baru dpt tgk erk

Okey,masa is times
tutup cerita pasal Ye eun dan Maruko

**************************





Perghh !! fewitt !
Cute tahap gaban lelaki tu
dan perempuan tu cantik jugaklah (ceh! bunyi mcm tak ikhlas)
hey, aku ikhlas tau .

Selak-selak EPOP MAY dan aku terasa nak tgk cerita ni
tajuk dia

ni sinopsis dia:

Kuronuma Sawako is completely misunderstood by her classmates. Her timid and sweet demeanor is often mistaken for malicious behavior. This is due to her resemblance to the ghost girl from "The Ring", which has led her peers to give her the nickname Sadako. Longing to make friends and live a normal life, she is naturally drawn to Kazehaya Shouta, the most popular guy in class, whose "100% refreshing" personality earns him great admiration from Sawako. So when Kazehaya starts talking to her, maybe there is hope for the friendships Sawako has always longed for. Maybe...there is even a little hope for some romance in her future.


Aku pinjam org punya . hehe
credit beb

Yg penting MIURA HARUMA(lelaki yg berlakon tu) kali pertama tgk dia lah
hehee...
MIURA HARUMA pun dipilih kerana perwatakannya dan expression nya
sama dgn kAZUHAYA SHOUTA.
Memang mirip giler ..
tak caya tanyalah Mr.Google
kan ?





Haaa...
muka dia masa part ni memang innocent je
shiny beb muka dia
hohoh....
tergoda habis moyang korang ni
Hahaaha





Yg ni LIVE ACTION
dalam filem bertajuk "Kimi ni Todoke"
cute tak ?
atau yg ni lagi cute ...
slide ke bawah ....













Ye, Cheon Dung aku sentiasa cute lagi comel
Annyong cheon dung !

Okeylah time is money
so, byebye ...

1 comment:

ainasyazana said...

hei! siwon saya punya . haha