Saturday, June 11, 2011

Drama dan Queen Drama

Ehem-ehemm.....



annyong haseyo



ni hao ma



apa khabar



kaifa haluka






Well, baru terasa nak posting something . sebab terlalu rindu pada blog yang ada nama NICHKHUN ni . Hahaha!







Kat U channel kan ada tayangan perdana drama yang bertajuk



"tetttt"



(tgk kat bawah)






Yeah ! ada drama baru !



Korang tak tau yang aku dah terlampau bosan sebab takde citer terbaru .



Takpe pandaman ada...






citer ni start pukul 9.00 malam ...



kat astro pun ada..



dah katanya TAYANGAN PERDANA



of course seluruh channel tu siarkan benda yang sama..



Agreed?






hmm.... mcm mana nak citer pasal drama ni erk ?



aku ni manalah reti bercerita



kalau orang suruh bagi speech gerenti beramai-ramai orang kat depan aku



buat taik mata sesaja .



aku ni bukanlah YAMADA TARO yang bila jadi CONDUCTOR mcm dalam NODAME CANTABILE semua orang akan pengsan tak terperi mcm main DOMINO pulak .



nasib baik lelaki tak terpikat . itu pun adalah sorang tu ...



(Eh, aku ni dah kemana ye? ke drama LOVE KEEPS GOING ke atau YAMADA TARO?)






Ne, tajuk drama tu LOVE KEEPS GOING



atau



MEI LE JIA YOU



atau



(err... tak ingat pulak lagi satu nama tu ..)






Pelakon yang aku ingat yang wujud dalam drama ni is






CYNDI WANG as ZHA MEI LE (dia pegang 2 watak dalam ni)



MIKE HE as HAN YI LEI






Cyndi tu yang korang pernah tgk kat dalam drama MOMOLOVE(TAO HUA XIAO MEI)dengan drama SMILING PASTA(SONRIA PASTA) dan adalah lagi drama dia






Mike He pulak , of course lah korang mungkin akan kenal atau haram jadah tak kenal langsung .



Okeylah, dia pernah berlakon dalam drama



WHY WHY LOVE / DEVIL BESIDE YOU/ BULL FIGHTING






Dalam ke3-tiga drama tu . yang tajuk DEVIL BESIDE YOU je aku belum tgk .



kalau betul pun tgk baru 1 episod part yang si RAINIE YANG bagi surat pada



KINGONE WANG . Diaorg bertiga memang ada dalam drama 1/2 tu







Genre:Comedy
Seterusnya .....



************







Opps! who is that boo ?




when first time aku tgk poster ni ....




jang-jeng-jang ...




what the drama?




Sapa kenal YOON EUN HYE?!! angkat jari mcm saya!




Yes! dialah yang pernah ada dalam drama COFFEE PRINCE . movie MY BLACK MINI DRESS.




PRINCESS HOUR pun dia ada lah .




jGN salah tgk muka pulak . ni bukan PARK SHIN HYE.




PARK SHIN HYE dalam drama lagi satu berkolaborasi dgn




JUNG YONG HWA kesayangan aku . (hey yaya! jong hyun dgn min hyuk is mine too. so, just keep going with your JUNG SHIN-ssi)




Daripada pengamatan aku . Drama ni memang kelakar giler . Aku selalu sedar yang lelaki dalam drama mana-mana mesti tak sedar perasaan sendiri . Lelaki paling LEMBAB nak tahu sama ada dia suka pada that woman or not . Bila woman tu pergi seminggu outstation ke, haper ke ...




baru lah dia sedar betapa dia tak boleh hidup tanpa that woman ... tak mustahil kan kritikan aku ni ?




Tapi kali ni YOON EUN HYE yang minta pelakon popular tu supaya menyamar jadi suami dia untuk tunjukkan pada chingu dialah ...




lelaki tu pulak ... kena pilih antara 2... yang dah lama dia kenal atau yang menyamar jadi bini dia ?




Haa.... fun stuff kan diaorg ni ?



So, come and watch this drama .... tergolek aku dibuatnya .
Lagi .... yang the ketiga
******








Eh,eh ,eh .....
sapelah gerangan MAMAT kat hujung belah kanan aku tu ...
macam pernah kenal je?

Yah! you . do i know you ? i feel like we are just knowing each other ... huhu
tu dia ... my YEOBO... hahaha!
muntahlah kalau nak ... bukannya kerja aku pun nak lap muntah tu nanti .
Hahaha

Seulong tu 2AM (dari kiri aku) , sulli F(x) and NICHKHUN (2pm)
huAHAHUAHUHAHA

Excited campur mental aku bila nampak NICHKHUN .
Aku rasa kalau ada SHIN DONG HO . its gonna be much better !
Hahaha.... (yaya, kau punya ELI BIN BUAH LAI... )

Jadinya... come meh tgk show ni .
Hehehe.... jgn pulak korang campak desktop tu sebab tak dpt tgk .
SABOR!
ada rezeki boleh lah tgk .
pfft.





*******



Apa pulak kali ni ?



New drama being on air



Yeah, yeah ...!



Ohh... so cute-sweety- Hahaha!



Bila tgk poster ni kan .... tetiba teringat masa zaman YOU'RE BEUATIFUL dulu. KANG SHIN WOO yang suka pada GO MI NAM (GO MIN NYU)



Tapi lastly GO MI NAM dgn HWANG TAE KYUNG. Ingat lagi tak . Jap,jap ... jgnlah nangis. Aku sesaja je .. nak imbau kenangan lama dgn diaorg... my CHINGU lah katakan . pfft.



Mengisahkah KYU-WON(SHIN HYE) seorang pemain alat muzik .... (aku tak ingat nama dia) .



keluarga yang agak berada ... aku tak pasti lagi secara detail dia ni .



juga



SHIN (YONG HWA) lelaki yang cool and refined . Seorang highly skilled guitarist.



Applied dalam music department dan mereka berdua ni dtg dari family background yang different .



Seorang tu yang suka berlagak . Seorang tu yang the cool .



Hmm... korang tak nak tgk ke?



Ehem-ehem ....



KANG MIN HYUK pun ada dalam ni okey .



But my JONGHYUN takde dalam ni . Dia ada dalam movie lagi satu



dgn KANG MIN HYUK jugak .



Yeah ,we HIGH FLY. Jonghyun nyanyi maa...



Opps. lagi sekali forgotten nak bagi tittle drama ni .



titile: Heartstrings



Masa first-first tu diaorg yang nak berlakon ni sendiri buntu nak letak tajuk apa untuk drama ni . Last-last dalam bulan april-may gitu diaorg letaklah tajuk ...... (tak ingat pulak )



tapi tu untuk sementara je. akhirnya dia pakai tajuk HEARTSTRINGS.





Okeylah ... sebenarnya banyak lagi drama yang aku nak kritik .



tapi dahulukan yang ni dulu.



walaupun kita ada ROMANCE TOWN . tapi aku tetap nak dahulukan ni dulu.



Hmm.... boleh tak sesapa cari atau bagi pinjam cd KIMI NI TODOKE.



memang gian giler excited nak tgk cerita tu .



yang ada MIURA HARUMA sebagai KAZEHAYA SHOUTA .



arghhh !!!



Byebye ....

No comments: