Friday, June 24, 2011

Alasan demi Excuses dicipta

Annyong !
hello! hello!
Tell me your love ~

Hehehe....

Nak story sikit apayg best hari ni .....
come start from masa PI .

Aku tgh syok buat kerja math ..... ceh padahal sesaja revision.
tetiba cikgu nurulhasanah yg masuk. tamatlah riwayat aku. aku ckp dalam hati jelah .
sebab aku tau cikgu ni suka jerit sana sini . mcm dia tu komander kawat kaki pulak.
Hahaha...

Pulak tu dia bagilah jawapan pasal ajaran sesat . soalan yg ada dalam kertas kitaorg tu .
cikgu:senang je jawapan dia.... mengagungkan ayah pin ...

kitaorg sekelas pun gelak sakan . tapi cikgu tak kata apa-apa ...
muka je pelik . si marzuqi dah ..... hot.hot.hot .....
nasib baiklah muka dia tu hitam . takdelah nampak merah sgt .

BM-
cikgu samsiah yg kaki kamceng dgn kitaorg pun mula berstory mory
dan membuatkan pelajaran kitaorg makin kurang boringlah .
dia story lah pasal entah apa-apa...
anak -anak dialah , paper kosmo lah .

dan dia ckp pada lili pasal dia tak patut duduk kelas ni sedangkan tak amik arab.
hmmmm..... dalam diam aku setuju dgn apa yg cikgu ckp tu .
sesedap suka jiwa rasa dia je duduk dalam kelas yg ada arab
sedangkan dia tak amik arab. jawab pun tak .
time cikgu ainon soal ... dia duduk relax je...
yg terlompat-lompat , yg terkinja-kinja mcm cheerleader tu
aku dgn friend lain jugak .

kesimpulannya . bila tgk dia . sememangnya dia menyakitkan hati .
dah lah dalam meeting semalam (rabu) nama dia dipopularkan dan membuatkan
pengetua makin murka sebab dia telah menCACAR MARBA kan kelas KAA.
mak aku malas nak amik pusing . jadi dia cuma dengar jelah .

Time sir thiyaga pulak .
kitaorg dah masuk tajuk baru ... korang dah belum ?
hhehe...chapter 10 dude .
TRANSFORMATION II

masuk SIMILARITY je . sebab ramai yg takde .
at least .... aku suka sebab kelas tak ramai org .
kalau budak-budak yg amik notebook tu tak naik kelas langsung pun takpe.
sebab aku rasa lebih lapang bila budak kurang .
hehehe... kejam ....
kalau terasa .... aku minta ampun deh .

sir tanya kitaorg sekelas ....
nanti petang ada meeting dgn pengetua ... tapi bidang sains dan kemasyarakatan serta sains dan matematik .
of courselah dia termasukkan ....
kepala otak aku ni .... duk termangu berfikir .
adalah pengetua bakal murka lagi ? atau akan terus menerus menyindir kita?
h,mmmmm.....

soalan yg sir tanya tu mcm ni
"apa yg saya nak jawab kat pengetua bila dia tanya kenapa aisyah gagal?"

then .... org pertama yg dok suggest tu ....

syafiq: ckp je dia demam time tu

aku: ckp je dia sakit otak

zarith : sir, dia tu mcm saya . suka menangguh kerja..... (apa entah lagi ayat dia)

nadra: sir, dia tu suka berangan sambil tulis novel....

aku: sir, dia tu gabra bila tgk nombor .


*
*

*
*

dan ramai lagilah .....
yg aku taip tu aku ingatlah ....
kelakar boleh .... nasib baik si nenda masa tu pergi amik notebook .
kalaulah ada sedikit perasaan menyesal dalam lubuk hati dia sebab tak belajar math hari ni.
ehmmm..... hadey .

Hahhaa.... yg pasti semua jawapan tu berakhir dgn lawak .
sir sendiri pening kepala nak fikir.
ni samalah kes mcm sejarah jugak.. bergegar kepala cikgu fizah nak jawab .
lain kali kan cikgu jawab je budak yg gagal tu semua tidur masa kelas.
kan senang ...
pengetua tak boleh pertikai dah.
yelah .... tidur tu kan lumrah manusia yg semula jadi . sikap manusia yg tak boleh dihakis.
betul tak ?


Ustaz zul pulak .
ckp minggu depan hari khamis puasa .
pastu kita akan ada solat sunat hiftzi . lebih kurang gitulah adengan nya.
pergh.... mesti lama kan kena diri .
but, takpe. yg pendek-pendek , ketot-temetot tu jgn lupa amik kesempatan ni untuk jadi tinggi.
pasal... ada desas-desus ckp kalau nak tinggi ... diri lama-lama.

pastu yg gemuk mcm badak air .. yg berisi mcm kotak air tu
amiklah kesempatan ini untuk menguruskan badan.
pasal ada org kata diri lama-lama ni bagus untuk kurus sambil tu tarik nafaslah sekali .
dikira senaman lah tu .

tak taulah betul ke tidak .
kalau tak betul jgnlah kau campak aku dari bangunan sekolah tu.
he he he

LEE SHIN .... neol sarangheayo in YOU'VE FALLEN WITH ME.

berita hot lagi .
maaf lah ye bagi peminat wu chun tu . dia tak boleh muncul dalam ABSOLUTE BOYFRIEND taiwan version sebab ada something wrong goes somewhere .
yg gantikan WU CHUN tu is JIRO WANG .
okey ? okey ?


Periksa KKQ start next week .
i hope all of you get ready
or
you will get kill .
haha...

don be scared . i don even have DEATH NOTE to write your name .
RELAX.

lastly :

Happy Birthday Mohd Pak Din (cika, cika, cika ...!! )
hahaha...


Byebye


Assalamualaikum .


Saranghae ...




Happy Belated Birthday to Ryeowook , Lee Min Ho, Jung Yong Hwa,
















No comments: