Saturday, June 11, 2011

Baby Faced Beauty = Liga Bola

Annyong

hello

hello

Konichiwa

Sumimasen .


Post untuk cuti semester . hari terakhir .

Sebelum tu nak story sikit pasal bola semalam . Pukul bape entah daddy and adik dah duduk tercegat kat depan tv . Last-last aku kena pergi ke tv besar sebab nak tgk

LOVE KEEPS GOING. jANJi boleh tgk .

Then, game ball pun start . Opps. aku tgk part first je sebab ada

SHABINEE ALLAWEE. My BEST FRIEND tu .Hahaha

Aku pun tak reti kenapalah aku suka sgt dgn SHABINEE tu . Penjaga gawang gol je kot.


Kiranya aku sokong terengganu lah ni. Tetiba kat tv ternampak NIK AZIZ . Mak aku dah making conclusion . Kalau nik aziz ada pastu dia doa-doa ... gerenti kelantan menang punyalah . Aku dah seram semacam .andwae!

TERENGGANU must win .

Aku rasa kalau kita jemput SHAKIRA nyanyi lagu WAKA WAKA pun okey jugak . Betul tak ?

Kira berbaloi orang yg dtg tu dpt tgk concert sekali .

Alah... mcm F1 dulu tu . Ada concert pak cik RAIN tu .


Tgh syok tgk drama. tetiba riuh rendah . Aikk!!

whats the MENTAL ?

ohhh... kelantan dpt 1... aku masih relax . hehe

bape minit sebelum berakhir.

Kebodohan pemain tutt... telah menyebabkan terenggannu dpt mata FREE beb!

Hahaha.... habis satu ruumah gelak .


Lepas tu , tgk syok gelak . tetiba daddy kata "Eh, lipas"

Tgh syok tgk drama pun, aku terus cabut lari dari atas sofa , atas meja sampailah ke ruangan study .

Giler punya COCKROACH .

Terbang ke sana , ke mari .

Aku tak panggil kau ke sini .


Riuh rumah sebab nak buru lipas . Last-last belakang langsir rupanya.

Adik aku asyik menjerit

"Ke tepi , ke tepi " gaya usop lah tu .

aku rasa dia paling excited sampai diri atas sofa sebab nak buru lipas kipas.

Hadeyyy !!


Then...

Jang,jang,jang !

Yeah !! terengganu dpt lagi 1 gol .

Kecewa adik aku sebagai penyokong kelantan .

Happy aku sebagai penyokong TERENGGANU .

hAHAHA!!


terbukti pemain gantian tu memang GOOD.

So, lepas ni janganlah letak dia sebagai

PEMAIN SIMPANAN.

Jadikan dia..... weapon .

Eceh !



Jom tgk drama hari ni .


**********








Annyong !


Yah! who is that?


Tapi aku rasa perempuan tu comel .


Oh my! ikat rambut mcm masa aku kecik zaman-zaman dulu .


Gaya samurai tu cuma wujud untuk kanak-kanak NINJA mcm aku je.


Atau korang pun pernah kena ikat mcm tu dgn mak korang.


Aku, bukan eomma yg ikatkan. tapi penjaga aku yg ikatkan.


penjaga tu mama lah .


MAMA ikat steady je. Tapi angah dgn ari je yg suka buat OVER.


Hurrr..... tak marahlah ....



OKeylah .... tajuk dia :


BABY FACED BEAUTY


tayangan:


KBS


Pelakon: Jang Na Ra and Choi Daniel


Comellah ... unni tu .


HUHU...


ok... sesapa ada astro tu boleh lah tgk


drama ni dgn ROMANCE TOWN .


Masa kat kampung selalu tgk 2 ekor drama ni .



Byebye....


Aku kena huruhara kan school work skrg..


Sayonara .

No comments: