Thursday, January 5, 2012

Cita-Cita dan Angan-angan

Annyong !
Hello! Hello!

Hari ni second day for school .
Second day menjadi Senior High School
tapi .. tapi ..
bila jadi high high school ni
aku tak rasa aku senior, sebab aku form 4..
of courselah yg paling senior Form 5
kalau aku form 5 nanti boleh lah ..
panggil ... Senior of the Senior ~
hoho..

Pergi sekolah dgn perasaan tak teruja.
tiba-tiba aunty pyqa kata
"bila kita nak belajar amik gambar ni? tak sabarnya"
Yeah~

Bercakap pasal amik gambar ..
kat kelas MPV ni aku bakal belajar cara mengambil gambar
dgn camera sebesar badak dgn betul , mengikut sudut tepat dan mcm-mcm
lepas tu .. gambar yg di capture
akan di edit menggunakan Adobe photoshop .. terbaru .
semua budak MPV akan buat benda tu
sebab benda tu termasuk dalam kerja kursus.

Kalau aunty tak sabar nak amik gambar
aku tak sabar nak cipta Animasi guna Studio Max 3D.
Haha..
semestinya, lepas aku habis pengajian nanti
aku nak kerja Les Copaque punya company.

Les Copaque Company adakah awak still ada jawatan kosong pada 10 tahun akan dtg?

Saja saya tanya. nanti saya nak datang temu duga .
Haha... fighting~!

tak pun aku nak kerja kat syarikat tv .
yg paling nak kerja mestilah SBS kan ...
aku nak kerja edit-edit video dia,
lagi-lagi video RUNNING MAN.

sudahlah kau sab, SBS tu jauh sgt..
S One kat astro tu tak nak tolong pulak .
padahal dekat aje..

Kalau kerja situ kerja aku penterjemah bahasa ajelah
yelah, ada drama kat channel tu pakai BM punya subtittle.
ngek betul~

apapun yg penting aku happy dgn apa yg aku buat..~
kalau tak happy aku akan kata
"Ahhh STRESS~ " dgn style KANG GARY
setuju? setuju ?
hahaha...

Apapun .. belajar baik-baik .
walaupun aku pandai tapi tak semestinya kelas ST tu sesuai dgn aku .
and please stop tanya soalan
"sab kenapa kau masuk MPV?"
aku benci dgr soalan tu ,
aku akan pastikan aku berjaya nanti...
Just see and wait.. animasi terhebat selepas 10 tahun
haha.. main-main aje.

nanti kan, aku nak buat animasi pasal KAA boleh tak ?
hehe... (ber DREAM HIGH lah kau sab)

tulah dia cita-cita aku . Grafik Engineer.

Bukak tajuk cita-cita sebab tadi belajar sivik pasal "Wawasan Diri"

okeylah nak check homework .

Untill the next post.

No comments: