Wednesday, June 13, 2012

Novel tu ~

Assalamualaikum 
Annyonghaseyo! 

Yeah ~ dah berapa bulan tak post baru?
rasanya tulah soalan yg selalu bermain kat fikiran aku ni sorrylah, first sekali sebab aku sibuk dgn Hello Baby Mblaq.
pernah tgk ni ? 

Haaa.. nampak tak gambar atas tu? 
tapi kenapa aku rasa mcm terlebih besar erk?
takpelah, abaikan aje. 
Budak Comel lotey gwiyeoun +Kawaii ni 
anak Mblaq Appas. Jeongmal gwiyeounmda~ 
hahaha.. 
Her is Dayoung~ nama cute Dayoungie~ 
budak ni kesayangan yaya.. haha
aku pun suka budak ni. 
dia dari family Multicultural 
Mak vietnam, ayah korea. 
Dayoung, saranghae~! 

Tulah sebabnya aku busy. aku busy tgk budak comel ni dan lagi dua org budak comel. haha
Mblaq appa ada 3 orang anak. mblaq dgn T-ara dpt anak ramai kot. 
yg lain semua satu je. 
Tgk Shinee tu, Sistar lagilah siap ada Leeteuk lagi 
Girls generation pun .. semua dpt anak tunggal je tau .
tamak sungguh mblaq ni.
pastu tak sudah buat anak sendiri menangis. haha


Hari jumaat week ke-2 masa cuti tu . aku ,yaya,esyah and cousin esyah pergi hang out kat angsana. firstly dah rancang nak pergi main bowling. tapi ramai orang pulak. aku pun bukannya boleh ramai orang sgt. dibuatnya aku TERmengamuk ke kat sana susah jugak kan?
korang kan belum kenal lagi sape aku ~ hohoho

and then pergi kat arcade aje. aku beli token RM5 then main basketball,pistol,kereta,motor ~
sampai rasa berpeluh. aku terfikir jugak 
"aku tgh exercise ke main game ni?" 
tak pernah selama aku main game aku berpeluh tau.
Hahaha

lepas main tu, pergi karaoke kat SUARA OK lah kononnya.
haha.. 
bertolak pulak ke Badan Bookstore di tingkat 3 angsana.
Yaya dengan terujanya panggil untuk sebab dia ternampak cover ni :


 Haha!! serius aku nak tergelak tergolek kat situ . 
Sebenarnya novel ni dah lama aku tau. aku ingatkan dia dah tau lepas tu saja nak buat gimik dengan aku.
sekali dia betul dia memang baru tau pasal JGS dpt jadi Cover novel malaysia yang memang DAEBAK ni 
kan? 
Opss~ tapi bukan satu novel je tau 
ada tiga novel yg pakai konsep HALLYU WAVE kat situ .


ni dia AWAK SEMANIS RED VELVET
yg pakai tudung tu Yoona ..haha
lelaki tu Kim Hyun Joong ahjusshi 
tapi aku tak beli pun novel ni sebab kat rumah terlalu banyak novel dan komik untuk dibaca  
so, aku pun beli satu je. CINTA BINTANG JATUH aje. 

 
Ni yg ketiga . SARANGHAEYO ARUMI. 
haha
yg lelaki tu mcm minho shinee kan? kan? 
yg perempuan tu mcm fatin liyana kan? kan?
kak fatin liyana cepat-cepatlah tgk novel ni ye 
hehehe~ 

Yaya, beli tiga-tiga novel ni . haha
well, dia pun dah lama tak baca novel ni kan 
so, aku harap bolehlah dia hilangkan kebosanan dia kat sana tu

to khai: hey chibi~ 
yaya kata suruh tunjuk novel ni kat kau .
jadi, aku harap kau boleh bukak blog aku ni 
dan tgk pesanan yaya ni 

P/S: cita-cita nak buat kek batik dgn yaya dah tercapai . 
tapi yaya yg nak. aku ikut aje. :D 




1 comment:

amoi cun said...

ade ke ptot nvel awk smanis red velvet gmba yoona and kim hyun joong
x ptot lnsng.. rmai kwan sye mmbnth sbb yoona x spadn gmba ngan kim hyun joong....x ptot giler2