Friday, June 15, 2012

Pindah balik??

Annyong Haseyo! 

First sekali baca dulu apa tajuk yg aku taip tu ..
tulah kat atas tu . yang dalam kotak tu . yg tu ~
(eih bape banyak TU lah ... haha)
 Nampak image tu? 
Ya betul! tu sekolah damansara aliff yg baru siap dibina dan skrg memang dah beroperasi. 
tapi ni yg sekolah rendah . 
so, kepada yg dah berumur 13 tahun dan ke atas tu 
jgn bermimpilah nak masuk sekolah ni ya~
sebelah sekolah ni barulah sekolah untuk korang yg dah berumur. huwahaha

Kenapa pindah balik? sejak beberapa hari yg lalu kepala aku asyik bermain dengan soalan ni 
kat kelas aku 4MPV tu ada sorang budak perempuan. dia kata dengan kitaorg semua yang dia nak pindah sana. 
Hal ni berlaku sebelum cuti lagi ~ 

Dia kata naik je cuti nanti dia dah takde kat uda. dia kena pindah kat SMKDA. 
sebabnya sekolah ni dekat dengan rumah dia.
 ceh, mcm dekat dgn rumah dia aje, padahal sekolah tu dengan rumah aku sejengkal aje tau ! 
haha

Then,naik aje sekolah tu .. tgk kelas makin kurang sebab takde dia. dah lah kelas aku tu makin lama makin ramai orang nak keluar. 
itupun sebab dia malas. tapi aku rasa malas tu bukan alasan untuk tukar kelas. 
sampai lah hari selasa tu classmate aku kata dia nak pindah sini balik . tapi tak tau sebabnya apa

Cikgu pun ckplah, kat sana ramai budak SEDAYRI. dah lah sedayri tu hantar budak-budak gangster kat SMKDA tu. 
budak yg boleh tahan baik aje dia bela kat sekolah dia.
sengal sungguh~ 
manalah bebudak uda ni tak takut. 
even aku pun rasa mcm nak campak aje bebudak sedayri ni kat zoo. biar kena makan dengan LIGER.
agaknya diaorg tau tak LIGER tu apa erk?? 

Hari khamis tu, budak tu balik semula ke sekolah uda yang tercinta ni . (kononnyalah tercinta ~)
tanya dia :
a: kenapa pindah sini? budak sana jahat ke? 
d: cikgu sana kata kalau takde satu aliran kena pindah sekolah lama balik. budak sana pun memang teruk giler
 a: 0_O 

patutnya dia dah tau yang kat sana memang takde aliran MPV. tapi dia nak jugak pindah. 
dah namanya pun sekolah baru buka. manalah lengkap dengan aliran yg mcm-mcm tu . 
silap-silap air pun takde. mahunya tak haru biru sekolah tu nanti . hahaha
tak boleh nak bayangkan aku kalau air takde. 
 sesapa nak pergi tandas kena pergi kat pizzahut yg berjiran dgn KFC. alang-alang dah sampai situ makan sekali Pizza stik. 
:D 

Hahaha~ tak boleh blah

_------------------
----------------

Habis sudah pasal SMKDA yang indah khabar dari rupa tu . 
bersyukur ajelah aku tak masuk sana. aku lebih rela masuk MRSMJB yang kat tgh hutan tu berbanding SMKDA yang dekat dengan bukit Aliff tu. hehe


 Hey you! apa yang jeling-jeling tu?
kang nanti naik juling baru tahu! 
hahah~
skrg, tgk dgn kedua-dua mata dulu gambar ni 
lepas tgk .. terutama kepada budak KAA 
sape yg kau nampak lepas tgk gambar ni? 
sila komen di chatbox sebelah ~ 
hehe.. mesti dah tau kan sapa budak ni menyerupai
sape dalam family KAA ? 
:D
 Lee Ki Woo. tu nama dia tak silap aku. 
serius muka dia lain masa ni .~
Dia ni aku selalu nampak kat A LOVE TO KILL.
tgk pun sebab ada RAIN BI aje 
dgn SHIN MIN AH ahjumma
hhehe..
tapi scene dalam image tu kat 
FLOWER BOY RAMYUN SHOP
 
 dah tau kan?
skrg biar aku bagi jawapannya
MIZOBATA JUNPEI a.k.a muka sama mcm MU******
kan? muka dia sama kan? 
family KAA yg tgh membaca korang patut perasan dulu 
si Junpei a.k.a mamat ni aku jumpa kat movie japan dia 
hehe.. Junpei daebak~
 Omo! sape tu ? 
Aku memang kena cari lelaki yg ada badan berketaq-ketaq ke erk?
pasal aku ni bila nampak badan lelaki bermuscle dgn halkum dia yg tajam tu 
terus cair mcm ais-krim . hahaha
malu nyer~ 
ni salah satu scene dalam DVD POT (Prince Of Tennis)
yg aku beli masa cuti tu . 
nama mamat hensem ni Li Siu agaknya. :D 

 Yah Yang Bae ya~! 
what are you doing sit on that thing?? 
hahaha.. berdekak betul masa aku tgk GO SHOW 
BIG BANG jadi guest diaorg. 
si Tae Yang ni mentanglah-mentanglah dia pakai seluar naik kuda
berangan pulak nak naik kuda. alang-alang tak dapat kuda betul 
kuda pony oren ni pun jadilah . .haha 
 
 Nampak tak apa yg bertindih-tindih tu? 
kesian MC GO dalam tu .. 
si TOP ni tak boleh blah betul 
ada ke dia pergi duduk kat atas MC GO  tu 
dah lah MC tu perempuan. 
pastu si MC yg gemuk and Seung Ri boleh lah bertindih-tindih atas tu 
Hahaah!
 Hoi Tae Yang! buat apa tu? 
ada ke pergi main kuda pony kat atas tu 
hahaha.. 
apa lah ni dia ni. 
sakit tau perut aku ketawa. .. 
elok-elok aku tgh ngantuk sampai tak jadi nak tidur lepas tgk Tae Yang ni 
 
 Heheeh.. THE 5 BIG BANG 
IS ALWAYS BANG~ 
tgk Dae Sung punya bangku tu . 
tu bangku yang masa kat kampung kau duduk nak buat mandi tu tau
ingat tak ? HAHAHA!
Seung ri lagilah berdekak duduk kat Pony oren tu 
:D 

BIG BANG FIGHTING!
 

No comments: