Sunday, May 13, 2012

Sejarah = History

Assalamualaikum , 
Annyong Haseyo!

Sebenarnya aku tertanya kenapa aku menaip di sini. 
Sab, kau tak tau ke kau periksa sejarah esok ??!! 
Omo~ baru aku teringat .. hahaha

Okeylah. Dah kantoi esok aku periksa sejarah . tapi sekarang still nak taip blog sambil dengar lagu SHERLOCK by Shinee. lepas dengar lagu Shinee's tu. dengar lagu yang ada kat Immortal Song semalam. Lagu JYP= Jang Yang Pi tajuk dia Honey. Ohh..melody dia cukup catchy. 
Even JYP pun terkejut tengok Niel Teen Top nyanyi. Dia suka, sebab tu dia puji diaorg. Pada aku JYP ni memang berbakatlah. Sebab tu dia boleh bertahan dalam industry seni kat negara dia.Tak caya tengok Running Man episod 92. Jeongmal Daebak! hahaha

 History,history ,history ~
Tomorrow History~ 
Dear you should be Happy ~
Lalalalala ~ 

(Err..kalo nak nyanyi lagu atas tu, bolehlah guna melody MISTERY by Beast) 
Hahaha. Boring punya pasal . 
Kalo dah aku dapat jadi composer nanti, aku kena cari ilham banyak-banyak . Kan?

Okey guys, sesapa yang rasa ada History esok selamat menjawab. Good Luck Yo! 
 

No comments: