Tuesday, May 15, 2012

My Style ~

Annyong Haseyo! 

Bulan mei ni ada beberapa hari yg bolehlah dipanggil istimewa kan? 
Esok dah 16 mei, maka sambutlah satu malaysia ni HARI GURU. apa slogan tahun ni erk? 
tak tau , tak tau ~ 

 Yeah! Happy Teacher Day To all the Teachers~

Dengar kata ada selebriti datang esok ? ye ke? betul ke?
Mcm-mcm soalan dtg dalam kepalah aku ni 
mulanya esok ingat nak cuti-cuti buat sendiri 
tapi bila fikir balik
kalau aku duduk rumah sape nak bagi makan aku ?
sapa nak masakkan untuk aku? 
boring,boring ~ (pasal takde makanan)
lainlah mak korang, duduk rumah .. suri rumah pulak tu 
bolehlah korang melantak hari-hari 
aku satu hari makan nasi sekali je tau 
yelah, beras dah mahal , minyak dah nak habis ..
pergi mana-mana pun jumpa minyak paket je
adohai~ 

yg ada bibik tu lagilah ~
amboi makan~ 3 kali tambah, jgn lupa baca bismillah kalau makan tu 

ni kes jeles ke haper aku pun tak tau.
maknanya skrg ni aku tgh menaip post dalam keadaan perut yg berbunyi dgn berbagai jenis instrumen.
boleh aje kalo nak buat orkestra ke simfoni ke 

---------------------

Mid Term exam dah nak habis. 
tapi budak sains baru je nak start berperang dgn subjek sains tulen dia yang berlambak-lambak mcm pasar lambak tu.
Haha!
Aku ni nak letak harapan dpt result cemerlang dgn rama-rama terbang memanglah tidak~ 
belajar pun takdelah beriya mana , tapi nak result cemerlang
tidur je adalah ~ 
eomma pun kata, " tidur je kerja, bila masanya belajar pun mak tak tau."
tapi style lah tu kan ? 

 
 Kan best kalau setiap kertas, setiap orang boleh dpt 'benda' yg kat dalam gambar tu dgr mudah . aku kalau dpt cop tu dah lama aku cop semua kertas periksa aku dgn benda alah tu . Hahaha
habislah aku kena tempeleng dgn mak aku ~ 

Minggu ni 3 hari je aku freedom 
minggu depan dah start balik exam
so sab, kau takyah nak berlagak sgt ketawakan budak Sains tak tulen tu . kau pun sama je~ iyelah

Sesiapa yg membaca sila jgn ikut style saya ni 
ia amatlah tak bagus . 
masa exam mid term dgn final term belajar lah betul-betul 
kalo ujian tu lain ceritalah, jawab 15 minit dah boleh tidur .
pasal masa dia biasa 1 jam aje . 

kalau periksa ni sampai 2jam 30 minit. 
aku jawab satu paper tu satu jam 15 minit aje . 
frust je aku jam kat tgn aku ni 
"bilalah nak habis masa ni ~.. " 
tidur jelah kerjanya , apalagi kan . 
My Style :D 

 

 

No comments: