Wednesday, November 16, 2011

Sowaneul Malhaebwa

Annyong Haseyo .

Rindu pulak kat blog ni ..
mesti dah takde orang nak tgk blog ni kan ?
kesian (kasihan)
Jomlah baca blog ni . follow sekali tau.

Semalam dan beberapa hari lalu
aku on facebook dan ternampak satu ayat yg
agak familiar ...
bunyinya mcm ni :

DJ putarkanlah lagu cinta ~

Hahaha....
aku tergelak sampai terjatuh (tak sakit pun)
okeylah, sakit jugak. tapi sebab dah asyik ketawa
kira dah tak sakitlah kan ..

budak yg buat ayat tu pun
dah stop blogging untuk bape hari .
rasanya kalau dia bukak blog aku
mesti dia mengamuk sakan .. (jom pergi SAKAN !)
hahaha!

Ehehehe...
kalau dia ada:

DJ Putarkanlah lagu cinta .. (euww)

aku pun ada tau,





DJ! put it back on ~

Bak kata Girls Generation (SNSD)





geuraeyo nan neol saranghae eonjena mideo
Kkumdo yeoljeongdo da jugo sipeo
Nan geudae sowoneul irwojugo sipeun(sipeun) haengunui yeosin
Sowoneul malhaebwa!


Hahaha... (main-main je)

Aku saja je amik gambar SNSD tu tak terang
kalau nak tgk terang-terang cari sendiri .



Lagu super junior lagi sedap .

gyolguk non acha non acha
hage dwelgol
kkog-acha imi tte neujo
jakkuman apa nan apa
we moreuna
o michyo na jichyo
nege gatyo


A-cha (opps!)

Kalau terperanjat ke ape , boleh lah ckp A-cha.
tapi bila sebut banyak kali mcm nama nenda je ..
haha.. nenda jgn serabut pulak .
jadilah nenda yg MEETHALI ye

Anyway, semoga success kepada semua candidates UPSR
skrg dah boleh check keputusan online tau . atau sms je.
kalau rajin bolehlah check .

to my cousin yang amik result ni,
kalau dapat 5A hang jgn pulak dok panjat pokok jambu ke pokok kelapa ke
karang hang jatuh tak masuk asrama hang ..
Hohoho

Cousin aku tu lelaki .
nak berkenalan?
just forget it .
dia dgn aku sama je kasar.
kalau baring tu, jangan ckplah
bantal, selimut semua nak berebut
padahal....
banyak lagi benda tu .
hahaha...
sengal erk kitaorg ni ?

hoho... tu je
byebye .

No comments: