Wednesday, November 9, 2011

Jom Tag ~!

Annyong Haseyo ~
Assalamualaikum


Ehem-ehem ~
baru teringat nak buat post hari ni sebab
hari-hari sebelum ni aku busy sikit
ya, aku busy menonton PROTECT THE BOSS.

kesemuanya ada 18episod.
penat den nak menontonnya
tapi sebab ada banyak aksi lucu dalam tu hilang terus penat aku.

then, hari-hari aku dimulakan dgn sekolah 3 hari saja .
hari Isnin 8 November 2011 dapat buku text form 4
what ??
terkejut kan ?
aku pun terkejut kenapa nak bagi buku cepat sgt .
buat 'semak' rumah aku je .
Hahaha
Alah .. dapat subjek asas je tak termasuk subjek sains okey.

Hari ni ada pertandingan BALING SELIPAR .
tau tak baling selipar ni mcm mana ?
alah .. amik selipar pastu balinglah mana-mana yg korang suka.
haha... nanti aku letak picture kawan aku main BALING SELIPAR serupa mcm tak baling
Kelas aku awal-awal lagi dah kalah

nama je kumpulan DEBOOK.. HAHAHA!
bergema seh kepala otak aku bila dgr 'Our Suzeli' ckp mcm tu
bukan DEBOOK cikgu .
tapi DAEBAK !
maksudnya kumpulan terbaik .
tetapi dah bertukar makna jadi kumpulan DEBOOK.

Sharifah Nadra Sofia atau aku lagi suka panggil MAK DARA
hahaha..
why?
hmmm... jawapannya ..: Z
suka hati I lah nak panggil dia apa pun .
nad bawak DL.... entah apa entah lagi belakang dia tu .
bukan kerja aku menghafal nama camera .
menjadi PHOTOGRAHPER hanyalah cita-cita SEPARUH MASAku.

jadinya ... kitaorg budak perempuan semua ramai-ramai amik gambar .
gambarnya mana?
hmm... dah tentulah kat mak dara .
dia pun nak tgk jugak..
yg tukang snap tadi antara Lily, Wahideen,Zul,Pak Din

mcm-mcm pose kitaorg buat ..
haih ~ letih tau .
baru sekrg tau mcm mana rasa jadi model tak bertauliah .
berpeluh mak !

Part yg best nya
masa zul pegang-pegang camera tu dia boleh nak TERambil gambar nenda
masa tu nenda tengah peluk tiang
takde zul , tiang pun jadilah
kan nenda kan ?
hahaha~

rasanya Zul memang amik gambar tu .
dan Madam Anis pun dtg sambil berkata
"Zul! kau amik gambar esyah . gambar aku kau tak nak amik pun eh!"

Sesaja je Madam aku marah mcm tu .
zul pun apalagi bagao terkapai-kapai di Hanger yang patah aje .
"aaa... ya,ya .. aku amik "
hahha... kelakar aku tgk babak diaorg ni .

Jadi pelakon nak ?
mestilah korang nak
kan?

Jamuan ... Reunion .... dan sebagainya .

Information
: Fee for Jamuan RM20
: Places for Jamuan Damansara Aliff Ba Ta .
: Things Important to bring perut kosong,duit and Camera.
: Freedom or not Just follow to your style

Hehe... setakat ni tu je .
Aku cadangkan tarikh Reunion kita lagi 5 tahun okey
16 NOVEMBER .......

byebye~


1. Bila kali pertama korang terkucil?

- masa lahir lagi .isy! manalah guwa ingat .

2. Benci atau sayang pada bibir? Nyatakan sebab.

- sayang sesangat. sebab ALLAH dah bagi bibir aku mcm ni mestilah bersyukur beb

3. Pernah makan penampo dak?

- pernah agaknya. Masa cousin aku kejut aku tak bangun-bangun.
dgn sesedap rasa dia penampar aku guna SECUKUP RASA. kahkahkah!

4. Handset apa yang kau tengah pakai sekarang?

-SAMSUNG ba ba black SHEEP nama dia .
aku harem jadah tak ingat nama dialah ..

5.Apa impian korang?

- makan sampai kurus . hehehe~

di tag pada
: yaya
: miqi
: nenda





No comments: