Tuesday, December 17, 2013

Pendahuluan of My Post

Assalamualaikum , 
okey,okey.... maafkan aku sebab dah terlalu lama mengabaikan blog ni..
tapi aku abaikan dengan sebab yg munasabah kut, 
tahun ni aku SPM la!!!
takkanlah masa org lain sibuk nak SPM aku mesti berblogging mcm org sewel pulak kan , 

so, dah bulan december pun , 
kawan-kawan aku yg bermastautin,menetap dan telah pun mendapat penduduk tetap di sekolah asrama telah pun pulang malaysia, ...
eh?
bukan SBP tu kat malaysia ke? hahaha

dah mcm trend kut skrg ...

hari tu aku nak pergi melaka, aku ckp dgn cousin aku ,
"bye malaysia, nak pergi melaka pulak lepas ni"
rasa mcm ape je, nampak sgt ke yg aku ni geografi tak layak dpt A masa PMR? padahal aku la yg dpt masa tu... tapi masa UF dgn pertengahan... boleh jalan ajelah result geografi aku tu. hahaha

dah klik kat video tu belum? 
ehem.... 
LIVING TO LOVE YOU~
haha... entah mengapa ya? 
aku suka pulak lagu ni, maybe the meaning la
lagu tu ada meaning dia yg tersendiri,
ehem~! ingat kat sape pulak kau ni ina?
kau living to love sape ina?
hahaha... soalan bodoh tu wey ..
ada seorang je manusia lelaki yg tak pernah hilang dari kotak ingatan aku ni dari aku form1 sampailah form 5 skrg ni.

andainya ditakdirkan aku hilang ingatan kan, 
dialah satu-satunya makhluk yg aku nak lupakan...
ah sudah , ... apa ini semua ~

okey, tu je sebagai pendahuluan post aku 

until the next post, 

Aku doakan pelajar PMR 2013 ni mendapat keputusan yang cemerlang,gemilang dan terbilang. 

kenapa aku ingat? sebab adik aku bakal mengambil result dia esok. budak KAA tasek utara johor bahru. Hehe
:D 

No comments: