Sunday, December 30, 2012

2012 in Memories

Yeah! aahaha .... 
entah kenapa tiba-tiba ketawa pulak ni ye? 
Walaupun tgh ketawa, tapi dalam hati rasa sedih sikit

Sepanjang 2012 ni banyak yang dah berlaku. 
Dapat kawan baru, gelaran baru... hehe
Semua kawan-kawan yang aku selalu tgk muka dia
dari form 1 until form 3 dah start hilang dari mata aku one by one. 

Hey kawan-kawan, kalau ada apa-apa boleh la email kat aku ni. Nak email mesej ye. 
Aku sebenarnya suka hantar email kat kawan aku sejak aku masuk sekolah menengah dulu. Dia kawan aku masa sekolah rendah tasek utara dulu. 
Bila dah terpisah tak bape nak jauh ni, kitaorg pun start communicate guna email. 
Sekrg ni dah tak la sebab aku tak tau dia dah tukar email ke belum . 

So, ckp kat budak ni . jom hantar email . 
Aku dah hantar, tapi dia je tak balas lagi. 
Hey, parlli reply that email. 
And yg sorang lagi tu pun, reply that mail.
tapi kalau malas tak payahlah , 
aku tau korang sibuk nak mengemas  barang 
padahal sebelum-sebelum ni tak pernah pun nak kemas barang. 
Hahaha 

Malam tadi, lepas taip story kat laptop 
terdiam kejap ... berangan pasal 2012 yg pada aku sgt thrill.
Mana tak thrill, aku boleh skodeng ramai org kot tahun ni.
termasuk budak nerd kesayangan aku . haha
Sape tu?

Apa yg pasti start 2013 dah takde lagi budak nerd kesayangan aku kat situ. Agaknya dia dah tercampak ke PLKN kot, atau matrik  atau dia tgh sibuk amik lesen kereta atau dia sibuk nak cari kerja atau .... 
(hey berapa banyak ATAU la ...) 
aku suka laki yg lagi tua dari aku ~ haha

FANS? hahaha..
Tahniah untuk junior KAA 2012 yg cemerlang tu. 
Agaknya dia ada mohon mana-mana tak? 
agaknya tahun depan ada lagi tak adik-adik dia yang masuk sekolah UDA tu? 
Takpe nanti kita selak-selak buku pendaftaran~ hehe
kalau ada nama bapa dia As****** tu , adalah tu kan maknanya. Hehehe
gatal siot Ina ni ~ 


Tadi ada kawan IM aku kat fb , aku pun bacalah ... 
tetiba dia hantar aku ayat tunggang terbalik lagi tak berkomsas pada aku .

Haaaa.... ? aku tetiba blurr masa baca ayat ni tetiba ... 
what the heck? 
Dia ni takkan tak tau kot yg tahap blurr aku dah kritikal . ~ 
kang tak sampai pertengahan tahun aku jadi bendul pulak . Sapa yg patut di salahkan? 
of course dia kan ...~ hehehe ( jgn marah kalo kau terbaca ni)

Dia cakap lagi, dia dah nak balik asrama. 
Aku yg kat depan komputer ni pun terfikir. 
eh, sebelum ni kau nak balik tak pernah pun ckp dgn aku. ni pehal pulak tetiba ni ? 
Apapun untuk dia, Goodluck tahun depan . 
Kalo rajin, email lah aku yg kesunyian kat sini. 
Tahun depan aku kena cari thrill baru untuk hilangkan tahap kebosanan yg melampau ni. Haaha

Tahun depan, dah dpt jawatan baru ~ weeehooo!
Masa dapat jawatan ni aku teringat semula mcm mana aku interview depan ckg.
muka dah cuak tau masa tu. tangan kaki semua dah sejuk beku. rasa mcm nak pergi spa masa tu jgk . 
Hahaha...tapi aku boleh dok nyanyi-nyanyi lagi lagu ni :


So, uri ehgi zelo, kita da nak naik sekolah. 
anyway zelo, umur kau tu sebaya dgn aku . jgn lupa pulak ..
haha.. tak lama lagi kita dah graduate zelo ya. :D 

Lepas ni nak kena list azam-azam tahun 2013 
then, list drama yg nak tgk nanti 
paling penting mesti Cheongdamdong Alice and School 2013.

To everyone, 2013 is new year
to student form 5 next year, Goodluck to your all'S  
to teacher , sila ajar kami baik-baik . hehe
to mak cik pak cik kantin, sila bagi kami makanan yg berkhasiat. 
to, mum and dad, selalu doakan kami berjaya dunia dan akhirat . 

lastly to me, Stop berangan please ~ ^_^ 

( lepas ni nak kena buat exercise jarilah nampaknya~ dah lama siot tak menulis. tahun depan ayahanda amik alih. So, kenalah get ready dgn 1000 patah perkataan karangan. and karangan dtg lambat? haha... tu untuk nenda aje. ) 

See ya, Assalamualaikum 

No comments: