Friday, April 27, 2012

Selamat Bulan Mei ~

Assalamualaikum , 
Annyong Haseyo! 
Hello

Dah bape bulan erk tak post kat sini? 
dan entah kenapa tiba-tiba hari ni aku teringatkan blog ni. blog yg sudah berzaman lamanya aku tinggalkan sebab aku busy sgt sebelum ni . 
Ceh~ busy apa kebendenya!! 

To Blog, I'm sorry for leaving you . haha 


Okey... nak bercerita tentang kehidupan aku yang sentiasa menjalankan rutin yang sama cuma kisahnya aje yg berbeza. 
kenapa?? 


Tiap-tiap minggu Isnin hingga jumaat, guna pakai jadual yang sama. tapi setiap hari tu ada kisah tersendiri. 
Kisah yang menyampah,menyakitkan hati, dan rasa nak menampar orang aje. 


Bulan Mei is just around the circle 
Mid term also is just around the head (brain)
3 Mei 2012 = Mid Term Exam 

So, kenalah buat revision. cikgu pun ada buat kelas. 
jadi sebagai budak rajin aku dtglah ~ hehehe






 

No comments: