Friday, October 14, 2011

Feather Duster where are you ?

Assalamualaikum
Hello ! Hello !
Annyong Haseyo ~

Pada 14 oktober 2011 baru aku kembali menghadap blog yg entah berapa inci berhabuk ni
nasib baik aku dah baik selsema
Masa PMR tu aku boleh terkena selesema
so, terpaksalah diaorg kat dalam bilik tu dengar 'sok sek sok sek'
jgn marah ye syg .... aku syg korang tu sebab aku tak hembus kuat-kuat
hahaha... geli betul aku dgn ayat tu

Bila bukak je new post ni ...
aku tak tau nak post apa sebenarnya
idea dah lari ke Greenland dan Gurun Sahara
haha...
ceh ~ belajar geografi lah kononnya
aku tau korang yg calon PMR ni mesti dpt A kan untuk subjek tu ?

Kawan-kawan aku kat sini pun ramai dpt A subjek geo ..
Alhamdulillah

Subjek lain pulak ?
buat tak tahu je sudah ..hehe


Lepas habis PMR secara rasmi untuk budak kelas aku hari selasa
Mula-mula tu memanglah sedih jugak sebab
kitaorg ni merdeka lambat
budak-budak lain semua dah main mercun segala bagai
budak tasek lagi best siap baling tepung lagi
sabor jelah aku tgk member aku kat situ


Seperti tiap-tiap tahun
lepas periksa ni aku terasa pulak kebosanan nya
nampak benor tak bersyukur
nanti aku nak bawak laptop arr pergi sekolah
pastu main game

Anyway , blog yg bersawang
lepas ni bersihkan lah diri ye
hehe... saya dah bagi feather duster
reti-retilah buat sendiri
awak tu dah besar
hahaha...

Giler ke kau sab ckp dgn blog mcm tu ?
yeah~ aku memang giler

pasni tak sabar nak tgk Kimi Ni Todoke Anime
sebab tadi masa pergi angsana aku beli DVD dia
yg bestnya aku beli 2 tapi kira 1 harga je
WohohhOOOO~!

Pergi angsana aku buat apa je ye?
-first sekali bertapa kat badan cemerlang,
beli novel dan komik

-then, pergi speedy cari anime dvd ternampak you're beautiful japan (argh!!!)

-pergi kat kerusi urut pulak , aku sumbat RM1 je dalam tu (sebab aku takut!!)

- Pergi karaoke 2 lagu kat yg tempat kecik sikit tu , 2 lagu kat sebelah bowling tu
(aku jeritlah kuat-kuat lepas perasaan.. dah tak peduli. lagipun bukannya ada org)

Kesimpulannya, aku suka bersendirian mcm tu sebab boleh lepas perasaan
pusat karaoke tu kosong je

yg kelakar nya masa nyanyi lagu sorry-sorry tu
boleh pulak keluar lirik cina bawah dia
nasib baiklah aku memang hafal lagu dia
hehe

oklah , tu je nak story takde benda menarik ...
takde gambar ...
terlampau malas nak upload
skrg terlalu busy dgn project REAL SCHOOL and U-KISS VAMPIRE

byebye
sayonara

No comments: